Toevallig heb ik het net zitten lezen. Een heftig verhaal zeg maar mooi geschreven. Wat een nachtmerrie hebben jullie doorgemaakt! Dikke knuffel!
Jee, wat heftig. Hij was net zo oud als mijn jongste nu is kan me niet voorstellen hoe afschuwelijk het moet zijn. Heel erg veel sterkte en veel geluk gewenst met jullie meisje!
Wauw wat veel lieve reacties! Het is inderdaad een heftig verhaal en toch ben ik vooral heel gelukkig hoor. Maar met een zwart randje zeg maar. Heel bizar dat dit over ons gaat... @Sandy, wat erg dat jij hetzelfde hebt meegemaakt! Ga jij ook altijd naar de landelijke dag van de werkgroep?
Ik heb net het stukje wat online staat gelezen, het is de ergste nachtmerrie wat je kan overkomen! Heel moedig dat jullie jullie verhaal hebben verteld! en veel sterkte!
Ik kan hem hier altijd pas op donderdag krijgen, dus ga hem morgen zeker lezen. Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken, het was (en is) mijn grootste nachtmerrie... Knap dat je jullie verhaal hebt willen en kunnen vertellen.
Ik word altijd zo emotioneel van zulke verhalen. Dat moet toch de grootste nachtmerrie zijn, vreselijk. Knap dat jullie je verhaal hebben kunnen doen.
Heb het verhaal (nog) niet gelezen maar, wat knap dat jullie je verhaal hebben gepubliceerd en hebben kunnen vertellen! Het is de grootste nachtmerrie die je mee kunt maken. Ook ons zoontje werd niet meer wakker .. Dat kom je nooit te boven. Wil jullie dan ook sterkte wensen, want met de publicatie van dit verhaal en alle reacties die erop komen, zullen de emoties weer heel sterk aanwezig zijn!
Ja gelezen heb een abbo op vriendin. Meis het spookt eerlijk al de hele tijd door mijn hoofd er zijn geen woorden voor! Vind het een goed stuk omdat het iedereen even wakker schud waarom? Het leven is niet van zelf sprekend en ook al is het kind uit zijn 'baby tijd' dat het nog steeds kan gebeuren. Ik vind dat je er veel kracht uit hebt gehaald dat vind ik knap. Ik was heel ontroerd en ik wens jullie alle geluk ! Liefs
Hey Laust, Ga morgen meteen naar de winkel om de vriendin te kopen. Goed dat je je verhaal verteld hebt. Hoe gaat t met de kleine meid?
Jee wat een heftig verhaal Hier een zoontje van 15 maanden maar jij beschrijft mijn allergrootste nachtmerrie!!!! (ik heb alleen het voorstukje gelezen wat op de site staat) Het voelt zo simpel als ik je sterkte wens maar het komt vanuit mijn hart.