Ons verhaal in Vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door Laust, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Lieve Laust,

Ik heb speciaal voor je verhaal de Vriendin gekocht vandaag. En ik heb zitten huilen van je verhaal. Dit is het ergste wat je als ouders kan overkomen. Prachtig om te lezen hoe liefdevol jullie over je zoon praten. Dat houdt de herinneringen aan je zoon levend. Wat een mooi ventje hebben jullie.!

Heel veel sterkte. Dikke knuffel.

2. Laust

Laust Niet meer actief

Wauw wat een hartverwarmende reacties! Wat fijn om te lezen dat onze liefde voor hem ook bij vreemden gevoeld wordt door het artikel. Ik heb daar heel duidelijk om gevraagd omdat die liefde ons op de been houdt. Super fijn dat dat doel bereikt is.

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Heb het verhaal vorige week met een brok in de keel zitten lezen, maar zie nu dit topic pas. Wat iedereen zegt, zou niet weten hoe ik door zou moeten als ons zoontje er ineens niet meer zou zijn. Heel veel sterkte en ook heel veel geluk toegewenst met jullie mooie dochter!!

4. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Laust ik heb het online verhaal gelezen, een kind verliezen is het ergste wat een ouder kan overkomen!

Is dat Sven trouwens op je avatar?

X

5. Laust

Laust Niet meer actief

Bedankt voor de lieve reacties!

Mijn avatar is inderdaad Sven. Hij had vrijdag een fotoshoot gehad op de crèche, dinsdag overleed hij... Super fijn om die mooie foto's nog te hebben.

6. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Gister bij toeval je verhaal gelezen, even de vriendin gehaald in de winkel, en bleek nog de versie van vorige week te zijn.

De hele nacht niet geslapen, en gedacht om zo'n apparaatje te kopen die je voor je dochtertje ook hebt aangeschaft voor ons kleine mensje wat nog in mijn buik zit.

Tjé meis, wat een overweldigend verdriet moeten jullie met je meedragen. De nachtmerrie van iedere moeder. Iedere dag, als ik mijn jongens zie vertrekken op hun fiets naar de grote stad gaat er een flits door mijn hoofd van Wat als..
    En verdring deze gedachten gelijk weer, maar voor jou is het werkelijkheid! Ik wil je heel veel kracht, liefde en zegeningen wensen voor de rest van je/ jullie leven.

Liefs..

7. Laust

Laust Niet meer actief

#67 Laust, 25 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2013
    Bedankt voor je lieve berichtje!

Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken maar dat apparaatje krijgen wij via de verzekering en kost ongeveer 13 euro per dag.... ;)

Inmiddels hebben we trouwens genoeg vertrouwen opgebouwd en durven we nu zonder. Super fijn dat dat vanzelf is gekomen want we kregen hem maximaal een jaar vergoed.

8. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik ga hem morgen lezen , ik heb zelf met mijn verhaal over onze overleden zoon in de flair mama gestaan . Het is echt een fijne herrinering voor jezelf en iets om trots op te zijn .

Heel veel liefs en sterkte .

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik heb alleen het stukje online gelezen. Ik vroeg me af of ik hier moest reageren of niet. Ik heb gewoon geen woorden voor jullie immense verdriet.

Vertelde jullie verhaal net aan m'n vriend en hij (die eigenlijk nooit emoties toont) gaf aan het verhaal niet aan te kunnen horen nu hij zelf vader is en zoveel van zijn kind houdt.

Knap dat jullie je verhaal hebben gedaan, heb het al niet droog kunnen houden bij het stukje online. Een nachtmerrie.

10. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Jeetje wat heftig, de grootste nachtmerrie van elke ouder. Ik heb heel veel respect voor jullie dat jullie het zo mooi op papier hebben kunnen zetten, ik heb het ook niet droog kunnen houden toen ik het las. Heel veel kracht & sterkte toegewenst!

11. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland

Zo moedig van jullie dat jullie weer kunnen vertrouwen op het leven. Ik zal nog vaak aan jullie kleine Sven denken als ik straks boven mijn eigen gevulde wiegje zal staan. Angst mag geen overhand nemen maar het kan iedereen overkomen! €13,- om er sneller bij te kunnen zijn is daarom ook niks teveel gevraagd. Aan de andere kant, belachelijk dat je zoiets essentieels niet volledig vergoed krijgt! Zeker voor jullie!
    Nogmaals, heel veel kracht en liefde gewenst.

Xxx

12. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Pracht kereltje!X

13. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Diep respect.....!

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

allereerst erg knap dat je je verhaal wilde publiceren,
    het lijkt me echt vreselijk moeilijk wat jij en je man hebben meegemaakt,
    en je familie en naasten natuurlijk! echt een nachtmerrie die werkelijkheid wordt, afschuwelijk dat dit soort dingen gebeuren.
    Verder ben ik het eens met justme, ik las het ook en was erg verbaasd dat iemand zoiets schrijft onder jouw artikel.

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

och.......*slik* ik weet niet wat ik verder nog kan zeggen, zo erg. wel een prachtige foto, maar wat een gemis en zo`n scheetig kereltje. Hoe is het mogelijk dat hij zomaar overleden is.

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heb het net gelezen.. Kippenvel..

Je denkt inderdaad 'dit gebeurd ons niet' en dan toch..
    Zelf een ventje van 20maanden hier, wordt al niet goed bij de gedachten alleen al hem zo aan te treffen in zijn ledikant..

Sterkte en ik hoop dat jullie dochtertje het zonnetje in jullie leven mag zijn naast jullie stralende sterretje in de nacht!
    Het was een prachtig mannetje!

17. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    Ik heb het verhaal met tranen over mijn wangen gelezen zelf heb ik een zoontje van 21 maand en toevallig heet hij svenn dit verhaal zette me dus welaa. Het denken ook door de naam.

Knap van je dat je je verhaal wilde delen

18. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18
    Ik heb alleen het online stukje gelezen en ik zit met dikke tranen op de bank en te denken aan mijn 2 jongens. Vreselijk. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar heel veel sterkte en ik wens jullie gezin al het geluk in de toekomst!

19. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Laust!
    Ik wil jou en je gezin vandaag een extra diepe knuffel en veel liefde sturen! Want volgens mij is het vandaag 2 jaar geleden dat jullie dit drama mee moesten maken.
    Sterkte voor deze moeilijke dag!

Liefs.. Xx

20. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Weet niet zo goed wat te zeggen, maar zag de datum en wilde jullie heel veel sterkte toewensen vandaag.

Deel Deze Pagina