Eerste keer dat ik iets via hun heb laten versturen.... En waarschijnlijk ook meteen de laatste! Ik had een leuke positiejas gekocht via marktplaats, en om de verzendkosten wat te drukken heb ik het laten versturen via DHL. Afgelopen dinsdag op de post gedaan zei de verzender, ik wist dat DHL er wat langer over doet dan PostNL dus ik verwachtte het vandaag ongeveer. Kijk ik net via de code wanneer ik mijn pakje kan verwachten, staat er dat ie gisteren al is bezorgd! Nou ik was gewoon thuis, geen pakketje gezien hoor! Bel ik DHL, zegt die mevrouw doodleuk dat ie inderdaad al bezorgd had moeten zijn, en dat de verzender nu moet bellen met DHL om een onderzoek op te starten om te kijken waar het pakketje is gebleven. Fijn... Ik ken de verzender niet, dus geen idee of zij zin heeft om met DHL te gaan bellen. Ik heb haar net gemaild, hoop echt dat ze mee wil werken en dat DHL snel kan achterhalen waar m'n jas is gebleven! IK BAAL!!! :x Heb de jas volgend weekend nodig (weekendje weg) maar heb weinig hoop dat ik hem voor volgende week in huis ga hebben.....
Oh bah dat is vervelend...ze hebben het pakketje evt niet bij buren achter gelaten, zonder een kaartje bij jou in de bus te doen? Gebeurt hier weleens, ook zo handig. Gelukkig kennen we alle buren hier in het hofje, dus komen ze zelf wanneer we voorbij lopen, maar is niet fijn soms. Wij denken dan dat het pakketje maar niet komt en de zender is er zeker van dat het ergens afgegeven is. Hopelijk komt ie snel terecht! Succes!
balen! hier 2 keer verzonden met dhl maar geen problemen alleen heel laat. ik wilde ook een keer bellen maar de kosten zijn 90 cent per minuut. heb je wel je adres goed door gegeven? ik heb wel eens gehad dat iemand zijn huis nummer verkeerd had gegeven.
Het gekke is dat de verzender het zou opsturen naar het DHL servicepunt; maar op de website staat dat het bij mij thuis zou zijn afgeleverd en dat zei de klantenservice mevrouw ook. Adres en huisnummer wat zij noemde klopte ook gewoon. Ik snap er niks van. Zit nu te wachten op een pakket van IKEA, als die is bezorgd race ik straks snel voor de zekerheid nog ff naar het DHL servicepunt in de hoop dat ie dan toch gewoon daar ligt.
Te vroeg gemopperd, de verzender heeft net DHL gebeld en het pakketje ligt toch gewoon bij het servicepunt....! Gelukkig maar! Blijf het wel vreemd vinden dat én de website én de klantenservice zeggen dat het bij mij thuis is afgeleverd, maar goed dat nemen we dan maar voor lief
Ik heb regelmatig gehad dat DHL pakketjes niet afleverde terwijl het wel al op de website stond. Na veel bellen bleek dan dat de bezorger ons huis niet kon vinden 😳. Heel raar want we wonen in een zeer bekende straat in utrecht.
Gelukkig is je pakketje terecht. Maar wel vervelend natuurlijk die miscommunicatie. Heb het zelf ook weleens gehad met DHL. Had ook een code gekregen om pakketje te volgen, zat er echt op te wachten. Nou ja, pakketje werd maar niet bezorgd. Kijk ik op de website, staat er dus ook dat hij bezorgd is.... Maar mooi niet bij mij dus, terwijl ik gewoon thuis was. Gelukkig herkende ik de achternaam van de buren en kon ik hem dus bij hen ophalen. Vond het wel vervelend, want ten eerste was ik gewoon thuis (ok, heb geen bel maar heb wel een briefje op de deur zitten) en ze hadden geen briefje in de bus gedaan.
Heb het pakje net op het servicepunt opgehaald. Ook daar was het nog even spannend, want toen ik mijn achternaam zei bleek mijn pakketje niet in het systeem te staan..... Gelukkig was ie wel afgeleverd maar bleek ie op de naam van de verzender te zijn gezet. Maar ik voelde de frustratie wel alweer even opborrelen toen die meneer zei dat mijn naam niet voorkwam in de lijst, haha. Salsera, dat heb ik ook wel eens gehad ja, maar dan met PostNL. Irritant he! Wat is nou de moeite om dan even een briefje in de brievenbus te doen??