Lieve Ambertje, Ook ik wil je heel veel sterkte toewensen met het verlies van Fleur en ook je vriend! Ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe in de toekomst. Bedankt dat je mooie foto's van Fleur hebt geplaatst, het was een heel mooi meisje. Liefs
Heel erg veel sterkte en kracht vanaf deze kant. Je heb een prachtige dochter gekregen die nu over jullie waakt.
Hoop dat je straks een positieve uitslag krijgt, zodat de kans op eventuele herhaling in de toekomst zeer klein is. (ben zelf 10 feb. bevallen op 19 weken, medisch gezien was alles ok, dus het was 'gewoon' domme pech) Ons meisje was ook perfect, een klein wondertje, helemaal compleet... Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt!! Ik wens jullie samen veel kracht om met dit verlies om te gaan.
Hoi allemaal, Net terug uit het ziekenhuis,was heel vaag allemaal. Ze zijn de uitslagen van Fleur kwijt geraakt,de de gyn zou gaan bellen maar daar was het vandaag al te laat voor,dus ze belt me woensdag(bewust voor gekozen omdat we maandag gaan trouwen) verder hadden ze kweekjes genomen vanbinnen maar daar was niks gevonden,alleen in de vliezen en de placenta konden ze zien dat er een ontstekingsreactie geweest was. Ze konden alleen niet zien van welke bacterie,waarschijnlijk streptokokken oid. Ben we blij dat ze iets gevonden hebben,zodat ze bij een volgende zwangerschap me kunnen begleiden en antibiotica geven etc(de kans is groot dat ik nu weer zwanger ben,kan donderdag testen) Word ik verdorrie net gebeld door de kraamzorg om een intake te plannen,terwijl dat ziekenhuis mij had gezegd dat ze dat voor mij af zouden zeggen..grrr Best wel een baaldag gehad eigenlijk,zometeen lekkere kleertjes aantrekken en relaxen op de bank. Dikke kus! Amber
Hoi Amber, Dat is wel erg vaag ja, maar inderdaad fijn dat je straks beter in de gaten wordt gehouden. Spannend. Vandaag getrouwd? Mooie dag? En misschien zwanger....Ik hoop dat het bij ons ook gelukt is, maar kan helaas nog niet testen. Gr. Chantal