Onze eerste zwangerschap, oooh wat waren blij en gelukkig. Maar wat werd onze droom verstoord. Tot de 20-wkn echo was alles prima. Maar met de 20-wkn echo bleek dat het niet goed was met ons meisje, ons wondertje. Meerdere afwijkingen zijn er gevonden. Eerst nog de hoop dat het misschien verkeerd gezien is...... Maar na 2 wkn wachten op de uitslag van de vruchtwaterpunctie, blijkt dat ons meisje een chromosoomafwijking heeft, trisomie 18. Wat niet met het leven verenigbaar is. We staan voor een hele moeilijke en haast onmogelijke beslissing....we besluiten om de zwangerschap af te breken. Op 19 juli is ons meisje, ons wondertje, ons eerste kindje geboren en overleden. Lieve Lieke 22 weken heb ik je bij mij gedragen Ik heb je hartje gehoord Ik voelde je bewegen Zoveel over je gedroomd Helaas heeft de natuur een foutje gemaakt En moest ik je laten gaan In mijn hartje blijf je altijd voortbestaan Dag lief meisje, ik hou van jou xxx mama
Oh wat vreselijk zeg!! heel veel sterkte met dit ondraaglijke verlies!! en weet dat lieke nu bij haar vlindervriendinnetjes/vriendjes is,en dat ze op jullie neerkijkt
Vreselijk! Gecondoleerd met het verlies van Lieke, mooie naam, en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Wat een hoop verdriet en groot gemis. Jullie dochtertje Lieke* heeft jullie pappa en mamma gemaakt,iets om heel trots op te zijn. ......Ik staar omhoog en zoek naar jou, in de sterren van de nacht. Ik stel mij voor, dat jij daar bent en gewoon tegen mij lacht. Ik sluit mijn ogen en beleef, een intensief moment. Ik weet gewoon, ik voel gewoon dat jij dicht bij ons bent. Vlindertje mamma van Djordy* en Megan
pff...dit is een nachtmerrie die je niemand gunt. gecondoleerd met het verlies van lieke. sterkte.....
Wat vreselijk om je zwangerschap af te moeten breken. Je moet van zoveel dingen afscheid nemen zoals je zwangere buik, je dochter Lieke en het hele mooie ingekleurde toekomstplaatje. Ik leef met je mee.....Ik heb zelf 6 augustus hetzelfde meegemaakt en de pijn die dan vrijkomt is onbeschrijfelijk. Ik wens jullie veel kracht toe om dit verlies te dragen
Sterkte! Dat ze er niet meer is (in levende lijve) is heel moeilijk, maar je mag best trots zijn op jullie meisje! Mama van Iris en *Armin
Heel veel sterkte met het verlies van Lieke. Ik kan me een heel eind voorstellen wat je doormaakt, want ik heb begin augustus hetzelfde meegemaakt. En dat gun je niemand. Ik hoop dat je Lieke in de loop van de tijd een plek kan geven. Groetjes Judith