Dit is een plekje om te schuilen, Waar je mag zijn met je verdriet. Heb je behoefte om te huilen? Er is hier niemand die je dat verbied. Dit is een plek voor je zorgen, Waar je mag zijn met al je pijn. Ben je bang voor de dag van morgen? Weet dat je hier je zelf mag zijn. Dit is een plekje zonder vragen, Niemand die het beter weet. Ook zal niemand hier je plagen, Niemand die je daden meet. Dit is een plekje in de stilte, Een zonnestraal die je soms ziet. Een beetje liefde in de kilte, Een beetje troost in jouw verdriet. ************ ************ ************ ************ ************ ************ ************ Na eindelijk zwanger te zijn moet ik nu met pijn in mijn hart afscheid nemen van ons lieverdje.. De laatste weken waren heel zwaar voor me, voel me verdrietig, bang, zo leeg ..... en verloren Aan het gedichtje heb ik soms wat steun, ik hoop dat het anderen ook kan helpen....en we ons verdriet misschien kunnen delen
Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties! Ik vind het gedicht ook prachtig, het is niet van mij maar het raakt me wel heel erg!! Ik denk dat de miskraam niet meer lang op zich zal laten wachten, heb nu sinds 3 dagen constant bloedverlies en de buikpijn is sinds vandaag wel heel hevig! Ik ben er nu ook wel klaar voor, ik wacht al sinds bijna 4 weken...ik zou nu 11w3 zijn...al ben ik dat natuurlijk nog, zo voelt het nu wel al onderhand niet meer...heel erg dubbel allemaal