Ik zou me geen zorgen maken over die 4de fles, Kinley was bijna een jaar voordat ze die langzaam aan ging laten staan. Wat ik wel deed op een gegeven moment was eerst warm eten, daarna lekker badderen en dan voordat ze weer naar bed gingen het toetjes (vaak yoghurt met een scheutje ranja) geven ipv direct na het eten . En als ze dan wakker werden de 4de fles . Op een gegeven moment bleef er steeds meer staan van die 4de fles en kon ik die kleiner maken totdat er zomaar in eens nachten tussen zaten dat ze door sliepen. Hij volgt netjes zijn lijntjes en zolang het gewicht lijntje niet naar boven afwijkt moet je proberen er niet al te veel zorgen over te maken
Danoontjes bevatten veel suiker. Mijn dochter krijgt elke middag een schaaltje volle yoghurt en heel af en toe een bio danoontje. Ik wil zelf niet dat ze teveel aan die zoete smaakjes went namelijk.
In danoontjes zitten heel veel suiker, hebben ze niet nodig toch? Je kunt evt ook door de yoghurt een beetje dikzak geven, ik geef gewoon alleen yoghurt of kwark en ze vind het heerlijk, Mijn dochter was met 6maanden 72cm en 8,9 kilo, en mocht eigenlijk geen pap in de fles, ik geef dit wel want anders slaapt ze niet door, Haar schema: 08.00 fles 180 forte 10.00 fruit 12.00/13.00 brood met boter en fles 180 forte Tussendoor diksap met een liga/rijstwafel 16.00/17.00 warm eten en yoghurt 19.00/20.00 180 cc forte met pap
Dikzak in de yoghurt? En hoeveel yoghurt geef je dan? Maar forte krijgt ie ook al heel lang, vanaf dat ie 5 weken was ongeveer.