Ons werk gaat gewoon door tijdens de feestdagen....

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyKikker, 24 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.254
    1.893
    113
    Vrouw
    Dat lijkt mij ook niet leuk.
    Ik heb er toen voor gekozen in de zorg te gaan werken en dan weet je dat het er bij hoort.
    Toen ik begon was het uitzondering als een winkel open is.
    Inmiddels zijn er heel veel winkels open en als personeel moet je daar maar in mee gaan.

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.254
    1.893
    113
    Vrouw
    Voor iedereen die werkt, werkze!

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Wij moeten inderdaad met het kaderteam zelf oplossen wie er werken. Er moet de hele dag iemand aanwezig zijn met bhv en sociale hygiene. Ik moet vanavond aan het werk. Gelukkig maar van 17-20. Ik ben extra dus kan mooi tijd besteden aan de planningen, waar ik anders niet echt aan toe kom. De rest van de feestdagen ben ik vrij.

4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.293
    25.760
    113
    Ik heb ooit als bijbaantje een paar jaar in een woonmall gewerkt. En dus altijd op tweede kerstdag open en moeten werken. Vreselijk... Was altijd erg druk, maar niemand die wat kocht, alleen maar kijken. Ik snap nog steeds niet wat mensen eraan vinden om naar meubels oid te gaan kijken met kerst. Ik heb me ook voorgenomen dat nooit te doen :D

Voor iedereen die moet werken: succes en ik hoop dat jullie toch wat kerstsfeer meepakken!

Hopsatee en Noorie vinden dit leuk.
  5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Mijn man moet 2e kerstdag werken en nieuwjaarsdag. Vandaag heeft hij gelukkig wel vrij, dus eten we met schoonpa. Morgen ben ik samen met m'n zoontje, dus bakken we de restjes op.

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Heb het 1x gedaan en vond het heel gezellig! Was ook gewoon vrij willig, iedereen die wel wilde werken kon zich opgegeven. Iedereen in kerst sfeer. Maar was tot 14:00 smiddags zn beetje dus gewoon savonds gezellig bij familie.

7. Ziggi

Ziggi Bekend lid

8 feb 2017
    935
    349
    63
    Vrouw
    Mijn man en ik werken beide in de gehandicaptenzorg.
    Hij werkt vanavond en ik heb gisteravond gewerkt en mag morgen werken.

Ach het is ook wel gezellig zo met de bewoners vind ik

8. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Ik ben ook huisarts en had gisteren dienst. Toen zei iedereen dat ze 'voor de zekerheid' nog even voor de kerst kwamen, dus hopelijk is alles al weg gevangen en valt het mee!

Ik ben vandaag en morgen lekker vrij, het toetje voor het familiediner aan het voorbereiden

9. Nimue

Nimue Niet meer actief

Ja ik moet ook gewoon werken, en bij ons weinig kerstsfeer maar vooral heel hard (en tot laat) werken.. Horeca. Maar het zal vast wel gezellig worden. Fijne (werk)kerst iedereen!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ben benieuwd, volgens mij rijd hij visites dat is sowieso al rustiger als ik hem mag geloven.
    En zo niet, hij houdt wel van wat werkdruk.

11. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb 10 jaar in de residentiële jeugdzorg gewerkt en dus ook altijd met de feestdagen.

Nu voor het eerst een regelmatige baan en eerlijk is eerlijk, ik vind het heerlijk om alle dagen met mijn eigen gezin zijn!

Werk ze allemaal en fijne dagen!

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik werkte voorheen in een woonvoorziening met mensen met een beperking en dan werkte ik graag met kerst, vond ik altijd gezellig. Mijn man had er een hekel aan als ik dan weg was mja het hoort er nu eenmaal bij.
    Nu heb ik een andere functie in dezelfde sector en bepaal ik zelf werktijden. Ik heb nu 2 weken vrij.

13. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.538
    14.057
    113
    Vrouw
    Gisteren was er hier op de hap een uitloop van 1.5 uur! Krijg nu berichten dat het nu goed te doen is, maar de avond moet natuurlijk nog komen. Dan is het altijd wachten op de maagklachten van het eten en niet te vergeten de kerst psychiatrie. ;)

14. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Heb bereikbaarheidsdienst dus niet op kantoor maar wel m’n telefoon aan vanaf 21:00 uur. Werk in de gedwongen hulpverlening. Morgen om 09:00 uur geef ik het stokje weer over.

15. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    In de ouderenzorg facilitair gaat hier ook alles door.
    Ik werk beide kerst-ochtenden van 7:30 tot 12:30 (ben vandaag ook nog jarig..) En oudjaarsochtend.
    Nieuwjaarsdag ben ik vrij.

16. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Wat een lange dag!
    Succes!

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.931
    5.240
    113
    Home
    ben voor het eerst vrij met de kerst
    werk dit jaar met oud en nieuw
    werk op een zware afd in het ziekenhuis en best heftige dingen meegemaakt daar de laatste tijd dus vind het wel even fijn er deze 2 dagen even niet mee bezig te zijn

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.464
    17.409
    113
    Kan dat niet een dag overgeslagen worden? Ik heb vroegah in een freesiakas gewerkt maar wij hoefde nooit op feestdagen (en de baas deed ook niet veel/niks dan)

19. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ik werk ook in de gehandicapten zorg. We mogen altijd kiezen van roostermaakster of we willen werken met Kerst of oud en nieuw. Ik kies altijd voor Kerst. Eerst zou ik enkel 2de Kerst een late dienst moeten werken, maar mijn collega wilde die van mij overnemen, omdat ze niet met haar schoonfamilie wil eten:p. Ik neem uiteraard een dienst van haar over zodat zij eerder op wintersport kan gaan binnenkort.

20. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik heb 15 jaar lang altijd alle feestdagen gewerkt. Toen ben ik van baan veranderd en dit is het 2e jaar dat ik vrij ben met kerst. Wat een luxe!

Werkze allemaal! En een fijne kerst! :)

Deel Deze Pagina