Voortekenen van de bevalling...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lovelylonnes, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    hoi hoi,

Ik wilde graag weten of je duidelijke voortekenen hebt gehad dat de bevalling eraan zat te komen? Of dat je achteraf denkt....

Zo hoor je vaak rusteloosheid, enorme nesteldrang, heeeeel veel vocht vasthouden en ik heb zelfs gehoord dat je darmen zich leeg gaan werken...
    En was jouw beeb juist de laatste dagen heel rustig of heel druk?

Ik weet het, ik wil wel heel graag bevallen, maar wil mn prulleke wel heel graag vasthouden nu! En ik voel steeds dingen en dan zet het niet door! Frustrerend!

Bedankt voor je antwoord.
    Lonneke

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik heb totaal niks gemerkt de dagen voor de bevalling, het kwam bij mij echt heel plotseling. Deed de dag ervoor nog gewoon boodschappen voor de hele week.
    Toen ik op zaterdag ochtend om 11.00 uur op stond was er nog steeds niks aan de hand, dus even lekker gaan douchen en toen daarna om 11.30 uur kreeg ik m'n 1e wee (dacht op dat moment dat het gewoon wat krampen waren).

Om 13.00 uur toch maar even de VK gebeld want die "krampen" kwamen vanaf het begin om de 3-4 minuten! Om 15.18 uur was Kyra er!

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik verloor een veeg bloed op de middag voordat 's nachts mijn bevalling begon.

Pim

4. karin mv boas

6 dec 2007
    43
    0
    0
    ik had ergens gelezen dat je vlak voor je bevalling vaak een kilo afvalt en goed naar de wc kan zeg maar.toen ik 37 weken en 2 dagen was was ik opeens 1,5 kilo afgevallen en toen dacht ik nog:goh,zou het?de volgende dag kon ik opeens heeeeel goed naar de wc,terwijl ik al maanden amper kon en snachts werd ik wakker omdat ik druppeltjes vruchtwater verloor.toen dacht ik:ja,zie je wel!
    de volgende ochtend om 10:15 knapte mn vliezen helemaal en begonnen de weeen.om 14:02 is onze zoon geboren.

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik had een ongi achtig gevoel. Ik had niet eens door dat dit weeen waren.

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik had helemaal geen voortekenen voordat de bevalling begon, mijn vliezen braken en kreeg gelijk mijn eerste weeen voor mijn kiezen. Denk dat het heel erg per vrouw verschilt.

7. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik werd onrustig en kreeg weeën, waarbij ik niet stil wilde staan/zitten.

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik liep al met 35 wk met heftige voorween om de 3-4 min en dat 24 uur lang. :rolleyes: Heb toen ook in het zh gelegen.
    Daarna iedere dag heel veel harde buiken bij iedere inspanning. Met 37 wk weer aan ctg gelegen met voorweeen om de 3-4 min en weer 24 uur lang. Weer niks!
    De dag dat 's nachts mijn vliezen braken had ik nergens last van...alles was heel rustig. Geen harde buiken :( Had toen dus ook echt niet verwacht dat het die nacht zou gaan beginnen. Maar om 01.00 uur precies braken mijn vliezen :)

9. katie25

katie25 Actief lid

20 jul 2007
    101
    0
    0
    Hoi,

Een dag voordat de weeen begonnen verloor ik een klein doorzichtig slijmpropje, de volgende ochtend stond ik op en had pijn onder in de buik, net alsof ik ongesteld moest worden. Dit waren weeen.

Groetjes Katie

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik had 's ochtends wat bloed bij het plassen. Dit gedurende de hele dag. 's avonds rond 17.00 begonnen de weeen en om 02.30 is onze zoon geboren.

11. Needan

Needan Nieuw lid

24 feb 2008
    3
    0
    0
    Inkoper
    Hallo,

Vind het leuk je te antwoorden, omdat ik zelf ook erg nieuwsgierig was hoe het begon. Ik zat al sinds week 30 thuis en was op een gegeven moment een beetje ongeduldig.

Een dag voor de bevalling verloor ik een 'snotje'. Ze noemen het een slijmprop, maar het kan ook heel klein propje zijn, zoals bij mij het geval was.
    Toen ik boodschappen ben gaan doen kreeg ik echt krampen in mijn buik, steken. Achteraf geen weeen, het was een heel ander gevoel. Dit samen heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat die nacht mijn vliezen braken... 22 uur later ben ik bevallen in het ziekenhuis, nadat ik ben ingeleid.

Veel succes met de bevalling! Het is pijnlijk, maar zooooooooooo mooi!

Groetjes van Neeltje, moeder van 6 weken oude Bram (week 38 geboren)

Deel Deze Pagina