ik wil jullie laten weten dat ik op woensdag 17 december bevallen ben van ons zoontje Jayden hij woog 3210g en is 50 cm we stellen het goed groetjes astra
dank je voor de felicitaties hier nog even mijn bevallingsverhaal woensdag 17dec om 1.30 moest ik zoals gewoonlijk uit mijn bed om te plassen had wel wat menstruatie krampen maar ik dacht ach ja het is niks dus maar terug mijn bed ingegaan .om 3.30u werd ik wakker van enorme pijn en om 4.00u zeg ik tegen mijn man ik ga uit bed want ik hou het niet meer van de pijn mijn mannetje mee uit bed en hij zegt tegen me zou je je niet aankleden dan gaan we naar het ziekenhuis ik zei ik wacht nog wel een uurtje dan gaan we had al weeën om de 4min toen zo gezegd zo gedaan om 5.00u vertrokken naar het ziekenhuis we kwamen daar aan om 05.20 ik werd aan de monitor gelegd en werd onderzocht bleek ik al 6cm ontsluiting te hebben ze vroegen wil je nog een ruggeprik of niet meer mevrouw ik zei jawel maak maar dat ik er eentje heb hehe maar veel nut had die toen al niet meer eigenlijk rond 08.30ubij de volgende controle zat ik op 8cm ontsluiting zei de vroedvrouw tegen me je hebt een boordje zitten als ik dat verwijdr is je kindje binnen het half uur geboren maar je moet wel ff op je tandjes bijten want dat ga je wel voelen ik zei ok doe maar en werd even emotioneel met het gedachte dat het nu snel zover zou zijn dat ik mijn zoontje zou vast houden ik werd om 09.00u naar de verloskamer gebracht en om 09.04u is mijn zoontje Jayden geboren het eerste waqt ik deed toen mijn kleintje op mijn buik werd gelegd was tussen zijn beentjes kijken en zei tegen mijn man jaaa het is een manneke met de nodige traantjes ik ben donderdag 18 dec naar huis gegaan iets wat heel snel is hier in België maar aangezien ik al 3kindjes heb wist ik ook wel hoe ik mijn 4de kindje moest verzorgen .de zusjes van Jayden zijn trots en fier op hem net zoals zijn papa en mama groetjes aan iedereen en een gezond en gelukkig 2009 toegewenst
gefeliciteerd nou nou dan kunnen we elkaar mooi feliciteren volgend jaar met de verjaardag van onze zoontjes