Op 4 december 2008 is ons wondertje Thijmen geboren. Twee weken voor de uitgerekende datum. Ik ben ingeleid. Ik heb heel lang niet op dit forum gezeten, maar dat kwam dus omdat ik heel vaak met uitdroging (door het vele braken) in het ziekenhuis heb gelegen. De Gynaecoloog heeft toen besloten samen met mij dat ik met 38weken zou worden ingeleid omdat ik heel moe was van het ziekzijn tijdens mijn hele zwangerschap. De twee weken vóór mijn inleiding heb ik ook in het ziekenhuis gelegen en ben dus niet meer naar huis gegaan voordat onze zoon werd geboren. De inleiding én de bevalling gingen goed. Heb een ruggenprik gehad en Thijmen is op donderdag 4 december om 15.11uur geboren. Met Thijmen is altijd alles goed gegaan tijdens de zwangerschap, maar op het laatste moment ging het niet goed. Hij heeft 3x een navelstreng om zijn nek gehad en heeft een hele slechte start gehad. Daardoor heeft hij twee weken op de high care afdeling (Neonatologie) van het ziekenhuis gelegen. Het is nu een hele gezonde jongen en doet het goed. Slaapt de nachten door, alleen overdag slapen gaat niet zo best. Ik probeer wat vaker hier op de site te komen. Groetjes, Cindy