ik ben maandag bevallen was 35 week zwanger maar de vliezen braken mij zondag nacht om 5uur dus zijn we naar het ziekenhuis gegaan om kwart voor 6 smorgens zijn de weeen begonnen om 11 uur heb ik een ruggeprik gehad om half 2 had ik volledige ontsluiting en om 13.46 is onze kleine prinses geboren ze heet shylana en is 2450 gram wel ligt ze nu nog ff in het ziekenhuis op de kinderafdeling maar het gaat hardstikke goed met haar als ze alles goed drinkt en nog een beetje groeit dat mag ze gelukkig mee naar huis we zijn supertrots op haar! groetjes samantha
Hey meissie gefeliciteerd met jullie mooie meid en hopelijk mag ze snel naar huis...Maar hoe gaat het met jouw zelf? Liefs
Gefeliciteerd! Ik hoop dat ze snel naar huis mag. Hoe gaat het met ju en je man? al een beetje bekomen van de eerste schrik?
Hartelijk Gefeliciteerd hoor! Veel geluk en gezondheid gewenst, dat ze snel naar huis mag komen! Liefs
Gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam Shylana!Ik hoop voor jullie dat ze snel mee naar huis mag.
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en hopelijk mag ze snel mee naar huis want ik weet hoe het voelt om je dochter achter te moeten laten ik het ziekenhuis onze dochter is namelijk met 34 weken en 5 dagen geboren en moest ook 2 weken blijven. Nogmaals GEFELICITEERD MEID!
met mij is alles hardstikke goed en met shylana gaat het ook hardstikke goed ze drinkt verder ook heel goed ik hoop dat ze gauw mee naar huis mag kan haast niet wachten ! groetjes xxx samantha