Hallo meiden, afgelopen vrijdag 31 Juli ben ik bevallen van een kerngezonde zoon genaamd Julian Lucas Helaas is de bevalling wel geeindigt in een keizersnee omdat julian een 'sterrenkijkertje' bleek te zijn! Maar goed we hebben een gezonde jongen en dat is het belangrijkste! Ik was 41 weken zwanger dus het werd ook wel tijd dat ie kwam. Iedereen van harte met jullie wondertje en diegene die moeten wachten nog succes en het is het allermooiste wat er bestaat om zo'n klein leventje in je armen te mogen houden!! Liefs Mariss
Gefeliciteerd! Wat een leuke namen heeft jullie kindje gekregen! (Zowel Julian als Lucas stonden op mijn lijstje ).
hey van harte gefeliciteerd geniet ervan mooie naam zeg volgens mij zijn alle julian's eigenwijs want ook mijn ventje was een sterrenkijker en is via keizersnede gekomen
Gefeliciteerd, geniet ervan!! Ik had ook een sterrenkijker, gelukkig geen keizersnede. (Wel 1/45 uur persen, knip en expressie gegeven)
Van harte gefeliciteerd meid! Ik heb hetzelfde meegemaakt; ook Kyano was een sterrekijkertje en de bevalling eindigde in een ks. Maar ik moet zeggen ik vond het toch wel een mooie ervaring. De doktoren vertelden wij gaan het kindje nu uit jouw buik halen en het volgende moment hoorde ik zijn huilen. Echt een kippenvelmoment Geniet lekker van jullie mooie mannetje!