Afgelopen zaterdag om 10.20 uur is na een zeer voorspoedige bevalling, die begon om 3 uur s nachts, onze dochter Olivia Ariana Elise geboren. Een heerlijk meisje van 2980 gram en ze doet het fantastisch! Nu heerlijk genieten met zijn drieen! Lfs
Gefeliciteerd! Wat een mooie naam, stond bovenaan mijn lijstje, maar manlief vindt het niet meer. Nu hebben dus Eva en Lisa ipv Eva en Olivia, ook mooi Geniet van deze bijzondere tijd!
Dankjullie wel voor de felicitaties! En leuk om te horen dat er nog een Olivia is Iedereen vind het zo'n aparte naam en vraagt hoe we er op zijn gekomen... Zo apart is het toch ook weer niet
Gefeliciteerd!! Ik vind het helemaal niet apart. Ik vind het echt een hele mooie naam!!!! En wat een prachtig poppetje.
Gefeliciteerc! En wat een mooie naam! Die staat hier bovenaan het lijstje mocht er ooit een meid bijkomen
Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! En wat een prachtige naam Hier nog een dochter die Olivia heet, wij hebben er ook zoveel positieve reacties op gehad. Geniet van jullie meisje
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!!! Mag ik heel brutaal vragen, waar je dochter in gewikkeld is? Ik zoek namelijk nog een omslagdoen en vind deze erg mooi (net als de naam overigens )