Hallo wereld, Ik ben Doutzen Liefke Elisabeth, dochter van Bianca (bianca84) en Geert. Pappa en mamma keken al zo naar me uit, dus ik dacht, dan kom ik toch gewoon 5 weekjes eerder? Ze zeggen dat ik een hele mooie baby ben en dat ik heel gezond ben. Mij interesseert het niet zo. Ik wil slapen! (en eten en poepen en plassen) Dat moest ik even zeggen van pappa
Ow Doutzen....jouw naam hebben ze vast van een hele mooie meid afgekeken :-D Van harte gefeliciteerd met je ouders...wel een beetje aso van je hoor, 5 wk tevroeg! :-D Aan je praatjes te horen ben je gelukkig kerngezond! Geniet van elkaar! Elmo
Bianca en Geert van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Doutzen Liefke Elisabeth. Erg mooie namen! Hopelijk mogen jullie haar snel meenemen naar huis, waar jullie kunnen genieten van elkaar! Doutzen, je bent zeker een grapsmurfje om 5 weekjes eerder te komen dan verwacht Heel veel geluk! liefs (a.s. maart-mama) Divi
Bianca en Geert van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Doutzen. Knuf van zuurtje (a.s. maart mama)
hey hey van harte gefeliciteerd met jullie koppige meid en wat een prachtige unieke naam hebben jullie haar gegeven wens je heel veel plezier en lekker gaan genieten groetjes nathalie (begin april mama )
Hoi Bianca, Geert en natuurlijk Doutzen, Wie had dat nou verwacht dat ze zo vroeg zou komen.... Je was zelfs nog aan het werk en elke keer op de fiets............ Heel veel plezier en geluk met elkaar! Geniet ervan. Groetjes Renate (vlinder) as maart-mama
Liefste Doutzen, Gefeliciteerd met je mama en papa! Wat ondeugend om zo maar even 5 weken te vroeg te komen. Eekje
Doutzen, wat een ondeugend meissie ben je nu al. Feliciteer pap en mama maar even van mij. Groetjes Maranka ( ook een maart mama)
Proficiat Bianca ! Bij de L'oreal reclame zal ik elke keer aan jouw lieve kleine meid denken voortaan ! Doutzen ! Hoe is het nu met jullie ? Alweer thuis of couveuse...lamp ? Prognose ? Dikke X FD (maart-mama)