Hoi allemaal, Op 14 oktober ben ik de trotse moeder geworden van mijn geweldige dochter : Zoë Lynn. Ik vind haar echt prachtig!! De bevalling is wel even anders gelopen dan we hadden gedacht, maar ik heb het er allemaal voor over gehad (zeg ik nu 9 dagen later haha). We hebben er 2 jaar voor geknokt om zwanger te raken en dachten dat het nooit zou lukken........wat een geschenk was het toen we er in januari achterkwamen dat ik zwanger was..... In de afgelopen 1,5 jaar heb ik heel veel aan dit forum gehad en ook nu nog steeds kijk ik er af en toe op. Ik heb toch nog wel wat vragen en voel me af en toe best onzeker met deze kleine meid. Zo'n eerste kindje verandert inderdaad echt je leven. De kraamtranen zijn inmiddels wat afgezakt.......en ik begin me iets zekerder te voelen. Nu ligt ze lekker naast me te slapen in haar wiegje en ga ik haar straks lekker in bad doen. xx mummie2be80
heey van harte gefeliciteerd met je dochtertje!!! ik zag de naam staan en ik kon het even niet geloven. mijn nichtje heeft namelijk precies dezelfde namen. zij heet ook zoe lynn. geniet van je kleine meid!
Dat is ook toevallig. Maar ik denk dat de roepnaam van jouw nichtje Zoë is. Wij hebben haar als roepnaam ook Zoë Lynn gegeven. Haar 'tweede' naam is Maddy. Maar.........het blijft een schitterende naam. Wij vinden het prachtig! xx
gefeliciteerd met jullie dochtertje!! En inderdaad wat een prachtige naam!!! Geniet van dit mooie wonder!!!!