Wij hebben pas de 20 weken echo gehad. Gelukkig is alles goed en daar zijn we enorm blij mee. De echografiste vertelde dat het meisje is. Ook helemaal geweldig! Maar nu begin ik toch te twijfelen, ze zei dat het voor 97% zeker is...... Willen jullie eens kijken en vertellen wat je vindt? Dank alvast!! Brit
ja een meisje.. gefeliciteerd ik ben ook erg benieuwd of ik een meisje of jongen krijgen.. erg spannend over 4 weken weer echo.
ik kan hetniet goed zien ik ben zulke fotos niet gewend mijne is ..duidelijker kwa contrast in de kleuren denk ik .. ik ga me best doen ...ik denk toch meid.. vergelijken?? Bekijk bijlage 12276
Ik zie het niet goed, maar zie niets hangen zeg maar dus denk dan ook een meid. Super gefeliciteerd trouwens
ziet er wel uit als meid idd want er hangt niks. bij ons zag je dus echt duidelijk wat hangen rond die tijd. en gister hebben we er zelfs een mega foto van gehad hihi.
Dank jullie wel voor alle reacties! Ik zie ook drie witte strepen dus dan is het toch echt een meissie. @mecha: wat een mooie echo foto!
Ik ben echt 'gezond jaloers' op jullie foto's haha. Wij weten het niet en ik ben echt super nieuwsgierig aan het worden. Ik zou het ook niet meer willen weten hoor hahaha, maar het is wel leuk om te zien dat je er een foto van hebt. De foto lijkt echt een meisje trouwens, drie strepen als ik het goed zag.