Een berichtje van ons zoontje...

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door daffyduck, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffyduck

daffyduck Niet meer actief

Zondag ben ik met een vriendin en mijn moeder naar Ede naar de show van Derek Ogilvie geweest. Mijn vriendin en ik waren al een keer bij een show geweest, maar miijn moeder was het de eerste keer. Ik durfde nu niets meer te hopen, ik was de vorig keer natuurlijk al uitgekozen, maar misschien zouden mijn vriendin of mijn moeder wel uitgekozen worden?
    Maar ik had wel van de week, net als de vorige keer een vraag aan mijn overlden vader gesteld...Van ons kindje dat we na 12 weken zwangerschap afscheid hebben moeten nemen tgv een miskraam, heb ik afscheid kunnen nemen. Ik heb het gezien een naam gegeven en Luna* ligt begraven bij het graf van mijn vader.
    Maar ik zou heel graag willen weten wat het geslacht was van het kindje dat wij vorig jaar na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben moeten laten gaan? Ik heb na een zwangerschap van 11 weken op 10 juni 2010 een injectie gekregen om dat zwangerschap af te breken omdat ons kindje zich op de verkeerde plek had genesteld. Mijn lichaam heeft de zwangerschap uiteindelijk na ruim 14 weken losgelaten. Door de medicijnen, heb ik van dit kindje geen afscheid kunnen nemen.
    Dankzij Derek weet ik nu dat het een zoontje was en dat hij ons gezin zo nu en dan bezoekt en dat hij mij een goede moeder vind en dat is een fijn gevoel!
    Niet te geloven, alles wat Derek vertelde klopte! Mijn zoontje heeft me gevonden en me een aantal dingen laten inzien en bovenal laten weten, dat ik een goede moeder ben...ik voel me zo speciaal om twee keer door Derek te worden uitgekozen...maar ik ben bovenal trots op jou ons manneke, dat jij voor mij bent doorgekomen!
    Nu kan ook jij een naam dragen...lieve Dani* bedankt voor je lieve berichtje!

xxx mama

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hey meid,

zoals ik al zei vind ik het ook heel bijzonder..
    Ik weet zeker dat hij dicht bij jullie is en blijft.
    Mooie naam hebben jullie ook uitgekozen voor hem!
    Dikke knuffel.

3. daffyduck

Thanks meis!

Ik spreek je snel!

4. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Pfoe moest even slikken toen ik de naam zag ....

Wij hebben ons lief kleintje na 16 weken zwangerschap moeten laten
    En wij hebben ook voor de naam Dani gekozen .....

Maar wat lijkt me dat geweldig om zo iets te horen ik ga er ook over denken ;)

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meis,

ik had je al gezegd dat ik dit zoooo speciaal vind. en wat mooi dat jullie een naam hebben kunnen geven, wat een mooie naam, Dani*

6. daffyduck

Wilma, ik kan me voorstellen dat je even moest slikken, bij het zien van de naam Dani*. Dikke knuf!

Wat betreft een bezoekje aan Derek, dat kan ik echt alleen maar aanraden. Dat is echt zo bijzonder!

Luukske, dank je meis!

Deel Deze Pagina