Ons kleine meisje ...

Discussion in 'Vlindertjes tot 16 weken' started by Anabellee, Feb 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anabellee

Anabellee Nieuw lid

Feb 25, 2007
    1
    0
    0
    Mijn man en ik willen al heel lang kinderen. Vorig jaar had ik in april een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat was een zware klap maar ik was blij dat ik heel goed herstelde en mijn beide eileiders nog had.
    Na heel wat fertiliteitsbehandelingen mocht ik in november eindelijke een positieve zwangerschapstest vasthouden! We waren zo ongelofelijk gelukkig.
    Na 16 weken zwangerschap werd echter triploidie vastgesteld bij ons kleintje. Op echo zag ze er perfect uit, maar uit de vlokkentest bleek dat ze een teveel aan chromosomen had en niet levensvatbaar was. Ze zag er nochthans zo mooi uit en ze bewoog zo goed in mijn buik...
    Na overleg met de gyn heb ik een curettage gehad. Ik zag het niet zitten om een bevalling door te maken.
    Ondertussen is het een week geleden maar het verdriet is nog zo groot. Ik begin morgen terug te werken, hopelijk kan dat mijn gedachten wat verzetten.
    Mijn klein meisje ... ik mis je ....

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vreselijk moet t geweest zijn om voor die keuze te staan! Heel veel sterkte met het verlies van jullie kleintje! :(

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat vreselijk zeg...al die moeite ervoor gedaan en dan eindigd het zo! Ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen de komende periode.
    Hoe heet jullie meisje? Als je het wilt vertellen natuurlijk.
    Liefs Elmo

4. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Heel veel sterkte, meid. Vreselijk dat je dit moet doormaken. Dit wens je je ergste vijand niet toe.... :(

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    Lieve Anabellee, ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.
    Ik heb een missed abortion gehad en na 15 weken zwangerschap ben ik bevallen van mijn kleine zoontje. Ik zit nog steeds binnen, en op dit moment kan ik het nog niet aan om onder de mensen te komen, daarom vind ik het heel knap van je dat jij al die stap kan en durft te zetten.
    Ik weet (denk ik) wel hoe je je voelt en als je erover wilt praten met iemand dan weet je me te vinden....mij helpt het wel, al die 'virtuele vriendinnen'...
    Onze Engeltjes zijn nu vast heel fijn met elkaar aan het spelen..

Liefs... - mama van Valentijn* - 14-02-2007

6. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Heel veel sterkte met dit grote verlies.

7. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Heel veel sterkte toegewenst.

8. usMommy

usMommy Fanatiek lid

Jan 11, 2007
    1,273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Heel veel sterkte!

9. angke

angke Actief lid

Heel veel sterkte.

ik heb er geen woorden voor, alleen maar waarom?

liefs angela

Share This Page