Ik besefte me dat ik al ruim een jaar niets mee geplaatst heb...op het moment dat mijn spiraal was verwijderd (1,5 jaar geleden) had ik me ingeschreven op dit forum (tip van een vriendin). Omdat m'n man en ik veel bijzondere momenten hebben beleefd het afgelopen 1,5 jaar en eigenlijk niet gefocussed waren op het krijgen van een kindje (we hebben het z'n beloop laten gaan), zeker ook omdat we sinds een paar maanden getrouwd zijn en we voor die tijd hadden besloten eerst die dag te beleven zonder zwangerschap, heb ik ook niet meer gedacht aan deze pagina... Maar nu is alles anders...m'n man en ik zijn namelijk in verwachting van ons eerste kindje! Wat een wonder, zo dankbaar voor en trots op ons kleine hummeltje dat nu in m'n buik groeit. Ik ben nu 8 weken zwanger (zoals onze telling en die van onze huisarts uitwijst) en a.s. dinsdag hebben we onze eerste echo...heel spannend! Ik geniet er elke dag van, zeker omdat elke dag weer een ontdekkingsreis is in mijn eigen lichaam...er gebeurt zoveel hihi! Toch heel fijn dat er dan een forum is als deze waarop je de ervaringen van andere vrouwen kunt lezen. Heerlijk!! Liefs, Esther
Gefeliciteerd!! Wij morgen ook een echo. Vorige week al wel eentje gehad. Maar het blijft spannend he! Succes met de spanning, maar ook veel plezier morgen!