lastig drinken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shanka, 12 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    mijn zoontje is nu 4 maanden maar hij is zo lastig met ze fles hij slaat constant tegen ze fles aan en loopt er ook mee te spelen.
    nou vermoeden we ook dat zijn tandjes doorkomen want zien wel witte harde plekjes en zit bijna de hele dag op ze handjes te kluiven.
    hebben meerdere dit dat spelen met hun fles en komt dit doordat de tandjes doorkomen of ergens anders door.

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Nou dat is hier soms ook het geval :D

Sem is nu al ruim 5 maanden geweest en begon met dit toen hij iets meer als 3 maanden was. Hij heeft ook al vanaf 3 maanden zo wit bultje onderin op de plek waar een snijtandje moet komen en sinds een paar dagen zit er een nieuwe gelijk daarnaast.

Sem kluift en kwijlt ook behoorlijk, maar nog geen tandjes hier hoor :(

Dat spelen met de fles, komt daar denk ik wel door hoor. Iedere keer als hij aan het spelen was met de speen van zijn fles, dan rommelde het met zijn tandjes, zo zat er ineens die witte bobbeltje onderin!

Nu gisteren zat hij weer te spelen met de fles, dus ja wie weet komt er nu een tandje door! Maar hij heeft er nu geen last van, wel zure poep!

3. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Hier nog eentje die aan het spelen is en onrustig is met de fles...
    Heb ook het idee dat het hier ook een beetje te maken heeft dat Lucas de fles mee wil vast houden. Als zijn handje eenmaal goed ligt tegen de fles is het vaak ook goed...

4. Beau

Beau Lid

9 jan 2007
    23
    0
    0
    adm medewerker
    Dedemsvaart
    Mijn dochter aimée van 8 weken oud is ook erg onrustig met de fles. Ze slaat de fles weg, wilt dan weer wel drinken en dan weer niet. dan weer huilen en dan weer eten. OOk kwijlt ze nu meer is ons opgevallen.
    last van tandjes kan het volgens mij nier zijn. Ze is 8 weken!
    Maar waarom doet ze dat dan, krampjes heeft ze niet.

5. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Heel herkenbaar! Eefje doet het ook sinds een aantal dagen. Ze is zo vreselijk onrustig tijdens het drinken! Steeds die fles wegduwen en met haar hoofdje draaien en kreunen.
    Ze kwijlt ook veel meer inderdaad en drinkt ook veel minder dan eerst. Het lijkt vaak wel of ze last heeft van iets tijdens het drinken. Ze moet zo'n 180 cc per keer, maar stopt soms al bij 80. Ik zit er aan te denken het cb te bellen, want ik weet niet wat ik er mee aan moet en word er zelf ook onrustig van en ben bang dat ze toch ergens last van heeft ofzo.

6. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ja idd desmond kwijlt ook meer als anders en lijkt ook alsof hij last heeft met drinken daarom dacht ik mischien tandjes omdat ie met ze mond de fles eruit duwt steeds.
    het is voor ons ook heel frustrerend want hij wil wel ze fles maar blijft spelen.
    maandag moet ik naar het cb dus vraag gelijk even waarom hij dat doet en of ze kunnen zien of ze tandjes doorkomen

7. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Hind speelde ook met de fles. Als het te erg word, hield ik de fles heel stevig vast. Ze werd ook onrustig doordat ze soms onbedoeld die fles wegduwt. Overigens zitten ze vaak vol als ze echt beginnen te spelen en sabbelen op de fles. Ik stop dan vaak met de fles. Als ze echt honger heeft, merk ik dat meteen. Anders is het over en uit.

P.S. Tandjes kun je al snel voelen, zit dan een hard bultje op die plek. Je merkt het ook aan hangerigheid, vieze poepluiers en dus kluiven en bijten. Succes.

8. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    je voelt bij desmond wel harde plekjes/puntjes in ze mond en kluiven op ze handen doet ie al een paar weken.
    vieze poepluiers heeft ie idd ook maar dat zou ook kunnen komen doordat we sinds 2 weken ong begonnen zijn met fruithapje/groentehapje.
    hangerig is hij wel maar dat ie hij al sinds dat ie geboren is dat ie alles samen wil spelen etc.
    dus hoop dat het cb me meer kan vertellen waarom.

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman slaat ook tegen de fles en speelt ermee enz... Al heel lang en geen tandjes te bekennen hoor... Ze zien/horen gewoon meer dan eerst... En kunnen natuurlijk ook veel meer nu!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ben blij dat jouw beeb het ook heeft. Jaime heeft het nu een week ongeveer. Ik moest bij het cb zijn voor haar prikken en dacht zelf aan spruw. Cb gekeken nee niks.
    Ik ben dus nog bij de huisarts geweest om te kijken wat er met haar is, maar ook die zegt, er is niets met haar.
    Intussen heeft ze vandaag nog maar 530cc op! En ze weegt bijna 5 kilo.
    Net als jij voel ik me wat onrustig maar ook erg onzeker.

11. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    pffff hier hetzelfde... 1 gekwijl en gekluif, doet alles in haar mond... en maakt smakgeluidjes als ze eten ziet, maar wil geen fles..na een half uurtje wil ze dan wel de fles..maar wat een geklier!smorgens totaal geen probleem overigens... wil nu ook zelf fles vasthouden...

Deel Deze Pagina