ons zoontje cornelis*

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door sarine2, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo allemaal

ik wil graag ook hier even ons verhaal kwijt over ons zoontje die na een zwangerschap van 20 weken is geboren.

het was op een maandag ochtend en ik kwam uit mijn werk ik werkte van negen tot een ik had wat gegeten in huis en ik dacht ik ga even wat zwangerschaps ondergoed halen bij de hema dus ik naar de stad
    toen ik klaar was en ik liep naar de auto kreeg ik ineens buikpijn ik dacht oke een krampje gaat wel weer over maar een maal tjuis ik even achter de computer en toen werdt het zo erg dat ik dacht dit klopt nooit ik mijn man opgebeld hij zei ja ik wete het ook niet bel je moeder maar even dus ik die gebeld ze zei gelijk ik kom eraan toen ze bij mij kwam zach ze meteen dat ik ween had wij gelijk naar de dokter en ik aan het overgeven tussen de ween door hij zegt we maken eerst een echo dat deden we en alles zach er heel goed uit hij zei ik ga toch ook even inwendig kijken en toen schrok ie hem wilt hij zach mijn vliezen al gelijk een ziekenwagen gebeld en ik werdt naar het ziekenhuis gebracht daar hebben ze niet eens gekeken hoe het was ze gingen er van uit wat de dokter zei dat dat waar was meestal als je de vliezen ziet dan heb je voledige ontsluiting dus de dokter dacht dat ik dat had ik eenmaal in het zieknhuis mijn man was daar inmiddels ook hebben ze mijn vliezen gebroken en toen bleek dat ik nog maar twee a drie cm had maar het kindje moest geboren worden dus s nachts is ons prachtige jongetje geboren ik heb hem om acht uur s avonds voor het laats gevloeld toen is ie gestikt omdat mn vliezen waren gebroken is de baarmoeder mond strak om zijn keeltje getrokken het is echt het ergste wat je mee kan maken we hebben ook een site voor de gene die willen kijken www.cornelis.vlindersite.nl
    bedankt voor het lezen

liefs mama van cornelis*

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh wat afschuwelijk dat je je lieve zoontje op zo'n manier hebt moeten verliezen. Zo erg dat onze kindjes niet bij ons konden blijven... Was hij je eerste kind? Ik zie dat je weer zwanger bent, gaan ze iets doen om dit een volgende keer te voorkomen? Heel veel sterkte gewenst meid.

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Jeetje wat een verhaal zeg,pfff...
    Het is zekerste weten het ergste wat je mee kan maken meis..
    Ik wil je hierbij ook nog heel veel sterkte wensen!

Liefs,
    Dais..

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    zo wat een verhaal sarine verschrikkelijk meid dat je zoiets moet overkomen onvoorstelbaar.

had het nog een reden dat je ineens weeen hebt gekregen ?
    ik heb ook zo ineens weeen gekregen en later bleek dat omdat ik een fikse infectie had

heel erg veel sterkte met het verwerken liefs miriam en ik ga zeker op de site kijken

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Sarine, wat naar en verdrietig dat je dit meegemaakt heb. :cry:
    Maar begrijp ik nou goed dat ze je vliezen expres hebben gebroken? Was dat een fout in het ziekenhuis, of begrijp ik het niet goed? Had je minder ontsluiting dan ze dachten?
    Hoe dan ook, het blijft verdrietig om je kindje te verliezen.
    Ik zie dat je weer zwanger bent, hopelijk kun je daarvan genieten, al zal het ook erg spannend en eng zijn.

6. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik wil jullie echt allemaal heel veel sterkte wensen hoop dat jullie heel veel steun hebben gekregen in jullie omgeving, wat een verhaal zeg. :cry:

7. christacarline

christacarline Actief lid

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Beste Sarine,

Wat een vreselijk verhaal! Wat zal je je ongelukkig en verdrietig hebben gevoeld. Dat het op zo'n manier moet aflopen, zo ineens ben je alles kwijt. Ik wil je enorm veel sterkte wensen om dit te verwerken.
    Neem je tijd en praat er goed over, dat heeft ons erg geholpen.
    Hier kan je altijd je verhaal kwijt, soms helpt het :(

Liefs Christa.

8. Niet meer actief

Wat vreslijk om je zoontje zo te moeten verliezen...Heel veel sterkte!

Dikke knuffel Naatje

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sarine heel veel sterkte met jullie verlies.
    Het lijkt me verschrikkelijk om zo iets mee te maken.
    Ik hoop voor jullie dat het deze keer wel goed mag gaan en je over een aantal maanden een gezond kindje in je armen mag hebben.

Liefs Sen.

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve sarine hoe gaat het nu momenteel met je?
    kun je het al een beetje een plekje gaan geven of heb je nog het gevoel dat het een grote nachtmerrie is.

denk aan je liefs miriam

11. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

jeetje wat verschrikkelijk :(
    veel sterkte!

12. dunga

dunga Lid

20 feb 2008
    48
    0
    0
    medewerker thuiszorg