Op papadag ben ik ingeleid met 37 weken en is in vijf uur tijd onze prachtige dochter Carmen geboren. We hebben de eerste dagen in het ziekenhuis doorgebracht, omdat Carmen wat opstartprobleempjes had. Inmiddels zijn we thuis en genieten we ontzettend van ons lieve meisje. Het is ontzettend bijzonder om ons dochter in haar wiegje te zien liggen en te beseffen dat ze er eindelijk is.
Jaaa.. daar is ze dan!!!! Ik had je al een pb'tje gestuurd maar ook hier .... Gefeliciteerd Wat een prachtig mooie meid en wat een prachtige naam heeft ze (stond ook op ons lijstje als we een meid zouden krijgen ) ! Lekker genieten nu van je kraamtijd meis ... cliché, maar 't gaat allemaal zo verschrikkelijk snel!! Liefs!
hoi trees! Wat een prachtige meid wat zal je trots zijn! Gefeliciteerd. Ik hoop dat je een beetje rust kan vinden en het hele traject met een goed gevoel af kan sluiten.
Wat een prachtig dametje, met een geweldig mooie naam! Gefeliciteerd!!! (Stond ook op mijn lijstje toen ik zwanger was en ik het boek van Kluun had gelezen!)
Eindelijk.....bericht....wat is ze moooooi....lieverd van harte gefeliciteerd met jullie pracht dochter. Ben blij dat alles nu goed gaat en dat jullie heerlijk thuis zijn. Wie had dat ooit durfen dromen he....het spijt me maar ik moest gewoon huilen toen ik haar foto zag.....eindelijk is ze er. Geniet er samen met treesman maar heerlijk van. Dikke knuffel Helia.
Wat een mooi meisje! Heel erg gefeliciteerd aan Trees en Treesman! Geniet met volle teugen van jullie prinsesje!
Van harte gefeliciteerd, ze is prachtig!!! JA je kan t niet geloven he dat ze er eindelijk is na zo lang w8ten , geniet ervan meid! Bijzonder zeg zo op papadag carmen is idd een erg mooie naam