Hoi , Ik lees net met kippevel je verhaal. En was nu wel heel benieuwd hoe de echo van het longetje op 4 januari was? Sterkte met alles
Ik lees ook net je verhaal pas... Wat een schrik... Ben ook heel benieuwd hoe de meting van 4 januari was??? Heel veel sterkte in ieder geval!
hallo, kan me enorm goed voorstellen hoe je je gevoeld hebt en nog...hoop dat alles goed gaat! Bij onze 20 weken bleek dat ons zoontje een half werken hart heeft dus ook dat was schrikken. Je weet niet hoe het zal gaan verlopen allemaal en hoop het beste. Hij is nu bijna 18 mdn en 2x geopereerd aan zijn hart. Nog één keer en dat is het een éénkamerhart. Hij doet het supergoed en heeft verder nergens last van! Sterkte!
hoe gaat het nu? Ik ben zelf erg blij dat veel hart (of andere problematiek) door de 20 weken echo ondekt wordt, want het kan je kindje zijn leven redden door direct hulp te bieden. onze zoon bleek een hypoplastisch linkerhartsyndroom (linkerharthelft niet goed ontwikkeld en amper een aorta) en dit is helaas pas na de geboorte ondekt waardoor hij geen kans heeft gekregen. hopelijk komt alles goed!
Ik dacht dat ik allang gepost had hier! Mijn excuses! Het gaat goed. Geloof ik. Op 4 januari was de cyste niet gegroeid en de baby wel. De verwachting is dus dat het dezelfde grootte blijft. Een gyn wilde zelfs wachten tot 27 weken omdat de meeste cystes rond die tijd helemaal verdwijnen, als ze verdwijnen. Ondertussen dus ook met de kinderchirurg gesproken. Die zegt dat hij verwacht dat het even groot blijft. Hoe dan ook moet ik in het EMC bevallen waar ze na de bevalling dus gelijk kijken hoe de kleine eraan toe is. Ademt ie niet nemen ze 'm mee om m gelijk te opereren. Ademt 'ie wel dan kijken ze na een maand hoeveel last hij ervan heeft. Het kan dus nog een aantal kanten op. Komende maandag hebben we weer een meting. Overigens voor de geinteresseerden: het is een CCAML. We houden nog even de vingers gekruist voor maandag.
Blijft dus nog ff spannend ,maar wel in zoverre het goed kan zijn gaat het goed ..Hopelijk is de cyste straks idd verdwenen !!