Ons zoontje met een hartafwijkling

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door OnsGezin, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OnsGezin

OnsGezin Lid

3 jun 2013
    12
    0
    0

Ze gaan nu niets doen als alleen de echo. Ze willen niet dat het voor mij ook risico's heeft. Ze gaan nu ook in overleg met andere artsen van diverse ziekenhuizen en daarmee om de tafel. Heeft volle vertrouwen in WKZ want ze behandelen ons daar toppie. In ieder geval bedankt voor je tip.

2. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Hier ook een mama van een zoontje met een hartafwijking. Wij hoorden het bij de 20 weken echo. Hij heeft weliswaar wel gewoon een twee kamer hart maar heeft/had 3 grote afwijkingen aan zijn hartje. Hij is met 3,5 week, 9 weken en 12 weken geopereerd. Hij is nu bijna 16 maanden en een heel lief en vrolijk ventje.

Zijn hartafwijkingen zijn het gevolg van een genetische afwijking genaamd VCFS. We verwachten dit jaar wel weer een operatie vanwege een vernauwing in zijn longslagader.

Het is zwaar geweest en nog steeds vaak niet makkelijk. De zorgen en het zorgen. Maar voor ons is het het dubbel en dwars waard!

3. OnsGezin

OnsGezin Lid

3 jun 2013
    12
    0
    0
    Hoi hoi,

Heb net je verhaal gelezen. Heftig zeg! Wij weten het sinds de 12de week. Rechterkamer is groot en linkerkamer is klein. Of het geopereerd kan worden is ook de vraag., Lig eraan hoe sterk onze boy is en hoeverre het hartje het aankan.

Voor mij is het egt mijn wonder en zal tot het eind blijven vechten om het bij ons te houden.

Sterkte

Liefs

Deel Deze Pagina