Voor zoontje van dan 17 maanden wat op de muur junior kamer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MICH18, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames:D
    Als onze tweede prins komt zal ons zoontje op de grote kamer komen.
    Met een juniorbedje etc.
    Nu heb ik besloten dat ik de BABYKAMER woezel en pip ga maken! hihi
    Maar wat is leuk bij ons zoontje op de kamer?
    Natuurlijk vind hij woezel en pip etc. nu heel erg leuk. Maar vast over een hele tijd niet meer.

Tips/ideetjes? zijn altijd welkom!

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Hier een muurschildering van Mickey Mouse gemaakt toen zijn zusje onderweg was. Hij was toen 2. Hij vind het nog steeds geweldig al hoewel zijn kamer nu gemixt is met Mickey en Cars

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Ik zou het neutraal houden. Vind bijv die hout/zee hout/postzak thema's leuk en met dit soort thema's houd je ruimte voor je kleine zijn eigen 'favo' poppetje/serie/speelgoed ter zijner tijd.

Ik vind die gestylde kamers altijd prachtig in magazines maar geloof dat mijn zoon straks gewoon een dekbed wilt van één of andere serie/voetbal club of wat dan ook.. ;)

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wij hebben 3 muren met cars behang (grijs met autootjes erop) en op 1 muur een cars foto behang.

Ik zal ff een foto zoeken.

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    dit:

Bijgevoegde bestanden:

• kamer.jpg
      kamer.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,7 KB
      Weergaven:
      174
  6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zoontje heeft behang met boerderijdieren. Mijn oudste, bijna 4 vindt woezel en pip ook nog heel erg leuk. Auto's/treinen/bouwterreinen doen het ook altijd goed of Bob de Bouwer.

En je schrijft dat je de kamer compleet wilt maken met juniorbedje, enz. Ik zie daar mijn zoontje nog lang niet in liggen en die is nu bijna 19 maanden. Hij slaapt erg onrustig, dus nog veilig in zijn ledikantje.

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    @ Gebakje Ziet er mooi uit. Plaatje kwam me bekent voor, mijn zoon maakt altijd de puzzel versie er van :D

8. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wij waren ook na aan het denken over cars inderdaad!
    Want de meeste oudere kindjes vinden dat helemaal het einde.
    Thja mocht het zijn dat ik uiteindelijk een foute keuze maakt en hij vind over 2 jaar iets anders leuk dan switch ik wel!
    Ik wil zelf gaan schilderen!
    Ziet er wel leuk uit gebakje.

Paarse80.
    Thja het is even 'behelpen' omdat zijn broertje straks gewoon op zijn kamertje komt en ik zie het niet zitten om 2 ledikantjes aan te schaffen. Ik pak niet een 1 persoon bed maar een kleiner bed dan dat en dan met hekjes aan de zijkant die je kunt weghalen.
    Mocht ik echt zoiets hebben van hmm dat lukt echt niet.
    Dan ga ik tweedehands even een kinderbedje regelen zodat hij daar even in kan slapen tot het wel mogelijk is.
    Maar ik ga er vanuit dat het met die hekjes wel moet goedkomen! (hoop ik hihi)

9. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Onze dochter is nu 16 maanden en dat vind ik ook te jong voor een peuterbed. Voor de kleine hebben we nu een wiegje gedaan.

10. marisa78

marisa78 Actief lid

15 aug 2010
    234
    18
    18
    WAUW!!! Gebakje dat ziet er erg mooi uit!!!

Zit ook een beetje mee te lezen voor leuke ideeen, hier is Mickey mouse heel erg favoriet op het moment ( we hebben nog niks aan de muur ) maar nu ik die foto van gebakje zie, krijg ik spontaan heel andere ideeen:D

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O oké, ik dacht al zonder iets ervoor, dat wordt drama. Tussen mijn jongens zit bijna 2,5 jaar. De jongste sliep eerst in een wieg en toen die overging naar een ledikant ging mijn oudste naar een 1-persoons bed.

12. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik ben ook al op zoek naar ideeen. Ik houd zelf niet zo van dat echte kinderlijke... Maar goed ik moet naar mijn zoon kijken natuurlijk.

Maar ik had deze muursticker gezien (op grijze muur:():
    Muursticker SF788 NY New York

En dit vloerkleed:
    Fun4babykamers New York Vloerkleed - Vloerkleden Alles voor de babykamer

En dan met (gebruikt) steigerhouten meubels, aankleden met rood/blauw/grijs. En met een stoere zitzak, een metalen rode loopauto, grote knuffelbeer.

Is dat wat, of is het echt te "oud"???

Deel Deze Pagina