t gaatnogsteeds niet lekker.Hijhuilt veel op t moment. Hijheeft wat banaan gehad hoop dat t blijft zitten
Hebben kinderen van (buik)griep geen koorts? Hier vond de huisarts het ook nog niet zo schokkend. Helaas hadden we een afspraak in de ochtend en was dochter-lief nog redelijk. In de middag weer lamlendig. Wilde niets eten (wel wat yoghurt) en ging overal liggen slapen (op de grond, hangend over de salontafel en samen met mij op de bank) en dat terwijl ze al vanaf een maand of 9 a 10 nog maar 1 slaapje heeft overdag. De yoghurt heeft ze gegeten met haar hoofdje leunend op de eettafel... In bed wilde ze niet... Misschien is het mijn oudewetse opvoeding (als je geen koorts hebt, ben je ook niet ziek), maar vind het toch wel bizar...
, de KA zou tussen half 9 en 9 bellen , nog steeds niks heb zelf 2x moeten bellen en dan zeggen ze t is overdag bel je HA maar . tttssss das toch een evaluatie gesprek. nu dus maar om half 4 naar de HA . hij lijkt wat beter maar hij huilt ineens enorm veel en uitgeslapen is hij nog steeds niet , na 3 dagen nonstop slapen zou t toch wel beter moeten gaan lijkt me ..... ene merha ; ze hoeven geen koorts te hebben met buikgriep . hij heeft ook ooit in t zh gelegen met rs en uitgedroogd en geen koort en dan zijn ze echt wel ziek hoor
nou bij de ha geweest . hij is heel veel afgevallen tis vort vel over been maar hij zal gewoon moeten herstellen zeggen ze. het is alleen heel vreemd dat hij zoveel huilt de laatste 2 dagen . hij zit dan rustig en begint kei hard te krijsen
t gaat iets beter nu hij heeft vanmorgen een heel broodje op (wit ) wat water en ranja , nu ligt hij weer te slapen . ik vind dat hij nog steeds extreem slaapt terwijl hij toch voor zover wel beter is ...... vreemd vind ik
Fijn dat het wat beter gaat. Zoonlief hier ook net weer buikgriep gehad en ook al was dat maar 1x overgeven en op dag 2 1x spuitpoep, toch is ook hij nog super moe. Net uit bed alweer gapen en hangen. En inderdaad zegt koorts niets over hoe ziek je bent. Heb eigenlijk zelf nooit koorts en kan dan wel behoorlijk ziek zijn. Zo ook onze zoon.
Nick had een hele vreemde luier.t leek een beetje op poep maar t zat helemaal voorin bij zn plassertje en t rook ook niet naar poep
Veel slapen hoort bij ziek zijn. Onze oudste was een paar weken terug ziek. Zij slaapt overdag nooit meer, (zelfs niet bij de start op school), en 's nachts van half 8/half 9 (net een beetje wanneer ze in slaap valt), tot een uur of 6/half 7. Toen ze ziek was, sliep ze naast de hele nacht de klok rond ook de hele middag en een deel van de ochtend. Dat is dus echt niets om je druk over te maken. Ook rare poep hoort er dan bij. Hij eet en drinkt, en dat is echt het belangrijkste bij zieke kinderen. Beterschap!
Als het idd donkere urine is krijgt hij te weinig vocht binnen, probeer hem nog meer te laten drinken en geef sappig fruit denk ik. Hou het goed in de gaten! Sterkte!
Als het oranje is, is het urine. Die kleurt oranje als je te weinig vocht binnenkrijgt. Dat is niet direct zorgelijk overigens, maar wel teken dus dat hij meer vocht binnen moet gaan krijgen. Je kunt even kijken of hij ORS wil drinken, (te krijgen bij apotheek; vult naast vocht belangrijke zouten en mineralen in het lichaam aan).
t is wat korrelig en droog ook.had de hap gebeld om te vragenmoetterugbellen al zn plassertje dik en rood is
hier kun je ze bij de apotheek halen mijn zoontje had last van urineweginfecties dus ik haal ze altijd bij de apotheek.. hou het goed in degaten hoor!
net verschoont en t zit er weer in , er komt duidelijk iets uit wat daar niet uit hoort te komen , sta nu in de wacht weer bij de hap