het duurde even voordat ik weer toegang tot internet had...... mijn kleine meisje is in de de nacht van 27 op 28 mei geboren! ze heet Floor en was 3250 gr op spectaculaire wijze waren 's middags 10 dagen te vroeg mijn vliezen gebroken, en om half 2 's nachts was ze er! ze is een kerngezonde en stralende meid! we zijn helemaal verliefd! verder verslag volgt later... liefs elfje
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.. Geniet van jullie kraamtijd.. Groetjes mariebel
Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje: Floor! Geniet van haar en je kraamtijd! Heel veel liefs, Elmo
Wauw...wat is de tijd snel gegaan! Hartelijk gefeliciteerd met je kleine meid! Geniet met volle teugen! Liefs Elvira
gefeliciteerd met floor!!!!! en wat een lieffie om te zien! Nou wil ik ook wel asl ik al die babyfoto's zie, maar ja wanneer.............nog maar even geduld! geniet ervan hele dikke knuff
JOEPIE! Van harte gefeliciteerd Elfje met Floor! Ik vond het al verdacht stil vanuit jou kant op het forum! Fijne kraamtijd en genietse van jullie wonder!