Kinderstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pregnantje, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Wij hebben net een houten kinderstoel gekregen. Zo een waar ook een tafeltje bij zit.
    (Hij lijkt hierop: Kinderstoel Kubus Naturel kopen bij online babywinkel - Bebies first Naturel babyartikelen )

Alleen kan ons zoontje nog niet zelfstandig zitten, maar in het stoeltje van zijn oma zat hij stevig met stoelverkleiner (allebei van Ikea).

Nu vraag ik mij dus af: kan ik met een standaard stoelverkleiner ons zoontje in onze stoel laten zitten? Voor eventjes dan. Heeft iemand ervaring hiermee? Welke stoelverkleiner gebruik(t)en jullie bij deze stoel?

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Je kunt het proberen met een badlaken. Maak er een rol van en het is een verkleinen. Achter je kindje of evt voor je kindje zodat die tegen de rug vd stoel zit

Wij hebben tripptrapp en met 6 maanden kon Siem zitten... Ikea stoel zat ie in het begin beter op omdat het zitvlak groter is

3. beccie

beccie Niet meer actief

Wij hebben ook zoiets.
    ik heb er wel een zitje nog in. maar dan is hij nog vrij ruim.
    heb nu altijd een klein kussentje van de bank achter haar rug.

maar mijn dochter is nu 11 maanden en zit pas nu zelfstandig. ze kan er eventueel nu los in, maar dan wiebelt ze soms nog zo als ze andere dingen hoort en achterom kijkt.

maar ik gebruik hem nog maar een maand of twee, mijn dochter is ook vrij klein.

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Passen de stoelverkleiners van babydump of prenatal er niet in?

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik denk dat wel kan want aan de zijkanten is het open en dat heb je nodig voor die drukknopjes.

6. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    @Beertjenicky: dank je. Dat had ik geprobeerd, maar het lukt nog niet zo super.

Ik weet ook niet precies hoe het er uiteindelijk uit moet zien als hij erin zit. Tegen het tafelblad, lijkt me toch? Is met eten wel handig. Nu valt alles tussen hem en het blad in.

@beccie: hoe zit het bij jou als je dochter eet? Valt dan niet alles in de stoel? Onze zoon is best groot voor zijn leeftijd, maar heeft nog veel te veel ruimte.

@Bianca88 en sydneys: dat denk ik wel, maar ik vraag me wel af of die genoeg verkleinen..? Ik vind het nog best een ruim stoeltje namelijk.

Deel Deze Pagina