Huh?? Mijn dochter voorspelde een half uur gelden bliksem.

Discussie in 'De lounge' gestart door Saartje1, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1 Saartje1, 10 sep 2011
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
    Toen ik mijn dochter (4 jaar) naar bed bracht zei ze tegen me, mama ik denk dat het straks gaat bliksemen. En idd een half uur later zie ik me toch een paar heldere bliksem schichten. Is dit toeval ofzo? Of voelde ze dat?

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Wat grappig :) ik wist wel dat dieren dat aanvoelen, maar van kinderen had ik dat nog niet gehoord.

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    zou heel goed kunnen dat ze t aan voelde komen.

hier 2 kinderen die ongeveer een half uur van te voren beginnen te stuiteren en rustig worden zodra de storm over is;)

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kan ze niet ergens hebben gehoord dat het zou gaan onweren? Er is veel over gesproken vandaag en het werd verwacht.

Maar het kan ook dat ze het aanvoelde, kinderen voelen soms dingen.

5. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #5 Saartje1, 10 sep 2011
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
    Ik heb vandaag geen nieuws aangezet op tv. Dus ze kan het niet gehoord hebben. Blijf het gek vinden.
    Toen ik zwanger was, de nacht voordat ik ging bevallen van haar haar broertje, stond ze midden in de nacht opeens aan mijn bed (ze was toen bijna 3 jaar). De volgende dag kreeg ik weeen en die nacht beviel ik in het ziekenhuis. Ik hoorde van mijn vk dat sommige kinderen dat weleens doen, een dag voor de bevalling plotseling midden in de nacht bij hun moeder naast het bed staan. Ze heeft dit anders nooit gedaan, daarom vond ik het toen raar. Dat had ze denk ik wel gevoeld. Moet hier opeens aan denken. Maarja, kan natuurlijk gewoon toeval zijn.

Deel Deze Pagina