Toen ik mijn dochter (4 jaar) naar bed bracht zei ze tegen me, mama ik denk dat het straks gaat bliksemen. En idd een half uur later zie ik me toch een paar heldere bliksem schichten. Is dit toeval ofzo? Of voelde ze dat?
zou heel goed kunnen dat ze t aan voelde komen. hier 2 kinderen die ongeveer een half uur van te voren beginnen te stuiteren en rustig worden zodra de storm over is
Kan ze niet ergens hebben gehoord dat het zou gaan onweren? Er is veel over gesproken vandaag en het werd verwacht. Maar het kan ook dat ze het aanvoelde, kinderen voelen soms dingen.
Ik heb vandaag geen nieuws aangezet op tv. Dus ze kan het niet gehoord hebben. Blijf het gek vinden. Toen ik zwanger was, de nacht voordat ik ging bevallen van haar haar broertje, stond ze midden in de nacht opeens aan mijn bed (ze was toen bijna 3 jaar). De volgende dag kreeg ik weeen en die nacht beviel ik in het ziekenhuis. Ik hoorde van mijn vk dat sommige kinderen dat weleens doen, een dag voor de bevalling plotseling midden in de nacht bij hun moeder naast het bed staan. Ze heeft dit anders nooit gedaan, daarom vond ik het toen raar. Dat had ze denk ik wel gevoeld. Moet hier opeens aan denken. Maarja, kan natuurlijk gewoon toeval zijn.