Ik ben nu 12+1 en heb voor de 2e keer in 2 weken tijd een lichte bloeding gehad, 1 keer tijdens bevrediging en 1 keer snachts met plassen(de avond er voor ook bevrediging gehad en daarna gewoon nog op de bank gezeten en was er niks aan de hand. Dit is mijn 3e zwangerschap en heb hier totaal geen ervaring mee met vorige zwangerschappen, het baart me dus enorm zorgen! Vorige keer een echo gehad na de bloeding en vandaag alleen hartje geluisterd en dat was gewoon goed maar toch ben ik niet helemaal gerust.. Ben bang dat het zo de hele zwangerschap zal blijven gaan en ik bang ben om seks te gaan hebben. Wie heeft er ervaring mee? Word het misschien minder of gaat het helemaal weg na het eerste trimester bijvoorbeeld? Of heeft het juist de hele zwangerschap voor angst bezorgd bij je? Ik wil zo graag een onbezorgde zwangerschap na het 1e trimester en als ik eindelijk dagelijks het kindje zal voelen❤️
Dit is duidelijk te relateren aan seks en kont waarschijnlijk doordat een bloedvaatje in baarmoedmond wordt geraakt. Over t algemeen kan het geen kwaad, alleen miss wat rustiger doen of andere positie.