Al dagen bloedverlies maar oplopende testen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mikkie0611, 21 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkie0611

12 nov 2013
    61
    1
    8
    NULL
    Amsterdam
    Hi ladies,

Ik heb 5 november een terugplaatsing gehad van een cryo (4dagen oud) in een kunstmatige cyclus. Enkele dagen na de terugplaatsing begon bij mij wat roze bloedverlies. Dit werd na een week steeds meer. Ondertussen al 8 dagen helder rood bloedverlies(een enkel miniscuul stolseltje en volgens mij geen weefsel). 3 dagen met beetje krampen, maar nu niet meer. Nu wel af en toe wat steekjes in liezen en beetje zwaar gevoel. Ik heb vanaf 15-11 getest. Toen licht positief streepje, maar naar mate ik dagelijks of om de dag een test doe worden deze steeds donkerder! De verpleegkundige van de fertiliteits poli kon hier niets zinnigs over zeggen behalve dat ik door moest gaan met de progesteron en oestrogeen tot aan de (vroege) echo op 4 december. Hebben jullie ervaring met veel bloedverlies en toch een goede echo? zie bijlage voor mijn testen.

Liefs Mikkie

Bijgevoegde bestanden:

2. momim

momim Niet meer actief

Hier eerste zwangerschap MA na bloedverlies in eerste weken, 2e zwangerschap is banner, met meer bloedverlies in de eerste weken dan eerste keer. Kan heel goed gewoon nog van innesteling of gevoelige baarmoedermond in combinatie met de utro zijn!

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja ik heb ervaring.

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en heb sinds mn positieve test al bloedverlies.
    Soms dagen niet en dan ineens weer een bloeding.
    Heb tot nu toe 3 echo's gehad waarbij alles er prima uitziet.

Tot dusver geen reden te vinden van de bloedingen

Mikkie0611 vindt dit leuk.
  4. Mikkie0611

12 nov 2013
    61
    1
    8
    NULL
    Amsterdam
    Thanks. Leuk om deze goede verhalen te lezen! Mijn artsen doen niet aan hcg prikken, iemand gaf mij dus de tip om de clearblue digital te gebruiken. Zojuist gedaan (20:00h) en resultaat hieronder. Zou neer komen op 4-5 weken zwangerschap. Hopelijk gaat dit de goede kant op.

Bijgevoegde bestanden:

DN2017 vindt dit leuk.
  5. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb ook een cryo tp gehad in een kunstmatige cyclus. Nu 7+2 weken zwanger en ook regelmatig een bloeding. Al 3 goede echo's gehad. Waarschijnlijk komt het door de utro en is de boel wat geïrriteerd down under.

Mikkie0611 vindt dit leuk.
  6. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Niet zo handig, je hebt je bericht op twee plekken neergezet: zowel hier als onder Miskraam.

Ik plaats het bericht wat ik daar heb gepost ook hier:

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat vervelend van het bloedverlies.. het zal je wel onzeker maken. Ik hoop voor je dat het goed zit. Helaas kan het twee kanten op: 50 procent van de zwangerschappen met bloedverlies eindigt in een miskraam en de andere 50 procent gaat gewoon goed. Bloedverlies kan komen dat er iets niet goed zit, maar ook omdat je lichaam gevoelig is vanaf beneden en snel een bloedvat knapt: dit kan al bij niezen of seks omdat er iets naar binnen gaat. Of gewoon met bukken of een gekke houding. Het kan ook nog bloed zijn van de innesteling!

Ik heb helaas aan het kortste eind getrokken.. ik verloor een paar keer bloed. De eerste keer rond 5 weken, toen weer ergens bij 6 en 8 weken. Mijn testen liepen hartstikke mooi op en ik had zelfs een kloppend hartje op de echo bij 7 weken. Toch is dit een miskraam geworden met 10 weken.. Oplopende testen zeiden bij mij dus niks en ook een mooie echo had niks te betekenen..

Mijn verhaal zegt alleen niks over jouw verhaal. Ik duim voor een goede afloop bij jou! De tijd kan je helaas alleen duidelijkheid geven.. succes met de onzekerheid!

Deel Deze Pagina