zelfmoord op het werk (andere locatie)

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by mandy1, May 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik werk in een ziekenhuis hier in baarn wij zijn onderdeel van het ziekenhuis in amersfoort, nou hoorde ik vandaag op mijn werk dat er iemand in amersfoort zelfmoord heeft gepleegt.
    wij hebben in het ziekenhuis het archief daar staan ook wat bedden opgeslagen van de afdelingen er is een vrouw daar op een bed gaan liggen en heeft zichzelf door haar hoofd geschoten. mensen die aan het werk waren hadden het schot gehoord en gingen kijken, eerst dachten ze dat iemand een grap uithaalden en zo'n reanimatiepop had neergelegt maar toen ze dichterbij kwamen zagen ze de vrouw liggen. die mensen krijgen nu ook psygische hulp.
    ik vind dit zo vreselijk :cry: . waarom doet zo'n vrouw het hier en dat iemand zichzelf zo door het hoofd kan schieten zeg. de vrouw was geen personeel en had ook geen afspraak in het ziekenhuis.

Edit mod: ivm met de, toch wel, schokkende melding je titel aangepast.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gedver wat een naar verhaal! en wat vreslijk voor de mensen die haar vonden! Dat beeld krijg je nooit meer van je netvlies.

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Getver wat een naar verhaal.. ik moet er niet aan denken om zo iemand te vinden pfff.

4. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nou het lijkt me ook vreselijk om zo iemand te vinden.

5. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Uit ervaring weet ik dat het ook echt vreselijk is om iemand zo te vinden.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats je onderwerp naar het Nieuws onderdeel.

Elmo

7. Arme vrouw......ze zat er zo doorheen.
    Vind het zo zielig om zulke dingen te horen.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Pfffft... Ik weet precies hoe die mensen zich voelen.. Ik heb het meegemaakt in het eerste jaar van de verzorgende opleiding... Een mevrouw die van 3 hoog uit het raam was gesprongen... :(

Ik wens je collega's heel veel sterkte... En jou ook.. ;) Het is altijd schrikken zoiets, ook al heb je het zelf niet meegemaakt.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dank je ik zou van de week wel meer horen of het nu echt een patient was of een werkneemster.

Share This Page