Hallo dames, Vooral een vraag aan iedereen die al (eens) is bevallen.. Wat zijn echte voortekenen? Ik heb zaterdag mijn bloedprop verloren, mijn bloeddruk is flink gestegen, heb ontzettend last van lage rugpijn en druk op de schede. Harde buiken komen en gaan. Verder ook veel last van witte vloed. Bij mijn eerste bevalling ben ik ingeleid en heb ik al deze symptomen niet ervaren.
je moet erop letten dat je harde buiken niet regelmatig komen.. komen ze nl regelmatig, dan konden het wel eens weeen zijn. dat jer bloeddruk ineens zo gestegen is... heb je daar al contact over gehad met je VK of gyn? want dat heb ik bij beide bevallingen nl niet gehad.
Mijn bloeddruk wordt goed in de gaten gehouden, daar ik in mijn vorige zwangerschap ook al een verhoogde bloeddruk had. Vandaar dat ik ook ingeleid ben. Mijn harde buiken kan ik niet echt van op aan... Die heb ik al weken en dan weer regelmatig en dan weer niet.
Ik begon op dinsdag stukjes slijm met bloed te verliezen en in de nacht van woensdag op donderdag begonnen de weeen langzaam aan. Ik wist gewoon dat dat de weeen waren. Uiteindelijk viel dat die hele dag goed te doen en is ze die donderdag op vrijdagnacht geboren. Verder niet echt tekenen gehad., Geen harde buiken, geen voorweeend; niks.
ik was van de dag van de bevaling grieperig en was vroeg naar bed gegaan en snachts werd ik wakker van de weeen maar toen had ik al gelijk 6 cm je voelt het echt wel als je weeen krijgt dat is weer anders dan harde buiken je krijgt een soort van ongi pijn maar dan veel erger sucsees