Hormonen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Martinelli, 29 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Hi ladies,

Weet niet zeker of dit hier thuis hoort, maar ik weet niet waar anders....
    Mijn dochtertje is bijna 4 maanden oud, en mijn vriend en ik zeggen (uiteraard) dat we nog even wachten met nummer 2!
    Maar op de een of andere manier vrijen we steeds zonder condoom, ik ben ook niet aan de pil...
    Na de daad kijken we elkaar aan, en schieten we in de lach ;) zo van, hihi dit is niet slim als we nog geen tweede willen :D
    Is dit een onbewuste drang? Hormonen? Dommigheid?
    Geen idee, maar ik weet wel waar dit op uit gaat draaien :D haha

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    ;)Schijnt hormonen te zijn. Na mijn zoontje, twee uur na de bevalling, wilde ik ook meteen een vierde;). Het was zo een heftige drang, ik heb het nog maanden gevoeld.
    Aan de andere kant, na 2 jaar toch toegegeven aan het gevoel. We proberen voor de vierde;)

3. Esther311

Esther311 Actief lid

2 mei 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL
    Kunnen best hormonen zijn. Ik heb na de 2e af en toe echt kunnen huilen dat ik niet meer zwanger was (terwijl ik zwanger zijn echt niet zo leuk vond) en wilde het zoooo graag weer! Werd na ruim een half jaar echt minder bij mij.

4. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Lijkt idd gewoon voortplantingsdrang te zijn, hihi! je man misschien wel omdat hij even een tijdje wat minder mocht of simpelweg omdat jij weer alleen jij bent. En jij door hormonen? Ik merk het is mijn cyclus ook heel erg. Rond mijn eisprong en voor mijn menstruatie is de kinderwens schrijnend en daarnaast denk ik; ach, hoe erg zou het zijn als er geen derde zou komen...

5. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Toch wel dus :p
    Mijn vriend wilde de hele zwangerschap niet vrijen en ja, na de bevalling duurt het ook even voordat ik weer wilde...
    Die eerste tijd met mn dochtertje had ik deze drang helemaal niet, maar nu na 1 menstruatie wel...!
    Ik heb zo'n vermoeden dat we het gewoon laten gaan en we zien wel!
    Niet mikken op een 2e maar gwn als we zin hebben :D (ik mik onbewust bewust toch wel op die 2e denk ik)

Deel Deze Pagina