Is dit normaal? Ik weet inmiddels dat m'n cyclus van slag is na t verwijderen van m'n spiraal 26 jan De 4e had k een knaller van een ovulatietest en vanaf de 7e heb ik bloedverlies T begon met roze en bruin maar t werd al snel donker rood en wel steeds n maandverbandje voor nodig maar nu loop ik werkelijk leeg Stolsels en helderrood hele plassen en maandverbandje vol.. Na een week af en aan migraine en bloedverlies trek ik dit slecht Heb ook krampen en pijn m'n onderrug Is dit normaal? Had maandag al overleg met de gyn En moest t aankijken nu net weer gebeld en hij Belt morgen terug..
D83 wat vervelend zeg!!hellaas kan ik er geen antwoord op geven en jammer dat gynecoloog vandaag niet terug belt zit je nog een hele dag te wachten!!mischien heeft het toch allemaal te maken met je hormoonhuishouding !!sterkte ermee hoop dat het gauw stopt..
Moest er idd ook aan denken vandaag stokstaartje Want dat progesteron te kort heeft ook door mijn hoofd gespookt Verloor jij toen ook zo veel bloed toen t heftiger werd Hier hele plassen en maandverbanden vol Zelfs in de douche loopt t eruit Voel me zo vies
ik liep niet leeg, maar heb van mezelf nooit heftig gemenstrueerd. Ik menstrueerde met pil zwaarder en langer dan zonder de pil. Ik had wel 1 dag ONTIEGLIJKE buikkramp en dan werd het bloeden wel ietsje meer. Daardoor wist ik dat ik ongi was geworden
Hey gisteren bloed ververlies gehad vandaag een beetje dus ben benieuwd of het morgen ook weer wrger word !! en hebben ze je nig terug gebeld?
Ja maar ben er weer niks mee opgeschoten Kan evt aan de pil gaan begon ie weer Nee ik ga ni aan de pil omdat ik daar slecht op reageer (migraine ed) Verder ni van plan me te onderzoeken T zal vanzelf over gaan.. Andere dingen die ik aankaartte zoals n eventuele vleesboom of beschadiging leek m allemaal onwaarschijnlijk En als r weer wat was in deze trant kon k de ha bellen Nou bedankt! Goh bloedverlies ook Spannend Hopelijk duurt t nie zo lang als bij mij en kun j een ei verwachten
Ja wat vervelend is het nig niet gestopt? bij mij was het woensdag maar veel al met afvegen en niet in maandverband en donderdag heel ietas bij afvegen en nu niks meer!!
T is eindelijk minder.. Echt nog maar minimaal Hoop dat nu m'n Cyclus weer normaal wordt en ik een ei sprong krijg en dan niet weer zo snel ongesteld wordt en zo lang ga bloeden.. Verwarrend zo voor j snoop.. Als t over paar dg nie los breekt maar weer eens testen!