Volgende week hebben we een vakantiehuisje gehuurd met ja een ligbad! Voor mij is het tig jaar geleden dat ik eventjes kan ontspannen in een ligbad. Maar ja, wat is nou het allerlekkerst voor in bad? Dus kom maar op met jullie adviezen!
Ik zou een Rituals set meenemen. Lekker met badzout, bijpassende douchegel, lotion etc. En een lekker geurkaarsje erbij. Ze hebben ook massagekaarsen, als je iemand mee hebt die je kunt overtuigen om je een massage te geven.
Magnesiumzout (kun je thuis ook voetenbadjes van maken, is heel goed voor je lijf) en evt wat kneipp.
Ik gebruik altijd badschuim, dat vormt een isolerende laag op je water en dan blijft het heerlijk warm. Ik post dit vanuit mijn bad met schuim
Ik doe van Kneipp het badzout met jeneverbes Of van rituals badschuim, de groene Of een melkbad van rituals Of olie van Kneipp Man doet een bruisbal Toen we nog geen bad hadden had ik een fles badschuim die altijd mee ging op vakantie als ik wist dat er een bad ging zijn Geniet er van!!
Waar hou je van? luxe: rituals Gezond: dode zee zout (1,69 bij Kruidvat)/edelsteenwater ( kun je zelf maken) Betaalbaar en lekker: therme white lotus ( kun je ook crème en parfum Van Halen) Traditioneel: badzout Verder bruisballen, badparels of badolie ga voor sfeer en neem geurwaxine lichtjes mee.
Ik ben meer van de olie & zout, dan van het schuim. Laatst kreeg ik badolie van Rituals, maar had het idee dat de geur vrij snel vervloog. Zelf erg fan van de "melts" van Lush. Dat zijn een soort tabletten waar je een stukje van af kan halen, en oplossen als een olie. Hele lekkere geuren, van zoet tot kruidig. En voor de laatste dag een bruisbal met heel veel kleurtjes, glitters (bijv. Lush Rose Jam). Want die zijn echt heel leuk en lekker, maar minder fijn om schoon te maken
Zou dan wel checken of het incl of exclusief eindschoonmaak is . Vind het wel een beetje aso om de schoonmakers ermee op te zadelen. Hier gebruiken we weer gewoon badschuim. Al die verfstoffen en olie is zo goor na afloop in je bad. En glitters vind ik uit milieu oogpunt ook niet meer kunnen.
Ik had het goedkoopste badschuim van AH, dennengeur. Volop schuim en heerlijke geur. Kostte geloof ik 1,89 Rituals vind ik persoonlijk erg overrated
Helemaal mee eens! Dat zijn allemaal microplastics die in het afvalwater terecht komen. On topic: ik vind producten van Lush heerlijk in bad (maar dan wel die zonder glitter dus). En verder een kop thee, tablet erbij met een leuke serie en een glas koele cava.
Wij gebruiken geen olie meer. Het bad wordt er vreselijk goor van. Niet zo leuk voor de schoonmaakster. Bijna alle olieën zijn ook als badschuim verkrijgbaar.