Onstane vriendschappen met het forum

Discussion in 'De lounge' started by wendyp, May 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeeej chickies ;)

Wat ik me afvroeg, (nee ben niet nieuwsgierig, wil gewoon graag alles weten) of er met het zwangerschapsforum ook nieuwe vriendschappen zijn ontstaan?

Ikzelf heb er een nieuwe goeie vriendin aan over gehouden, esthertje80 (esther je bent lief hihi!)

KuZzzzzzz wennepen

Owjah...nu ik toch een topic open... had van de week een discussie... over wat pasen en pinksteren nou ook alweer voor stonden... dusse als iemand die weet haha ;)

2. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Aaaaaaaaaaah wat lieffffff!

Ik vind het ook super leuk dat we op deze manier vriendinnetjes geworden zijn! Ik zou zeggen, houden zo! straks lekker samen zwanger ( hoop ik)

Ben ook wel benieuwd of er meerdere vriendschappen ontstaan zijn door dit forum!

Wendy is lief!

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jep hier ook een echte vriendschap:

Met Saraah! :D

(en trouwens ook steeds meer met Suusje en Lindaaa :) )

-----------------------------------------

Pasen is een feest ter nagedachtenis van de opstanding van Jezus Christus.

Pinksteren (Pentekostè in het Grieks) is een in alle christelijke kerken gevierd hoogfeest waarin de verlichting door de Heilige Geest wordt herdacht en het begin van de Christelijke Kerk wordt gevierd.

Even gegoogeld ;)

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

ow haha sweetangel bedankt!

Ik dacht altijd, dat pasen de dag was dat hij gekruisigd werd en pinksteren zijn opstanding... maarre daar is dus nix van waar...

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    niet op dit forum maar wel op een ander en hier zijn we verder gegaan.

Met susanne1979, monique1976, wen1611, minni, elena, gupsie, sabrina, semmie, nancy en dat was het cluppie wel geloof ik. We gaan volgende week zaterdag naar Blijdorp dan zien we elkaar weer in real life

6. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    De kruisiging wordt op Goede Vrijdag herdacht: de vrijdag voor Pasen.
    Voor de Joden is Pesach (Pasen) de eerste dag van het 7 weken durende oogstfeest, bij de christenen herdenken ze de opstanding.
    Bij Pinksteren (de 50e dag na Pasen) in de christelijke kerk wordt de uitstorting van de Heilige Geest gevierd. Bij de Joden is het het einde van dit oogstfeest, en men noemt het ook wel Wekenfeest.

Als je er meer over wilt weten, kun je het o.a. op deze link lezen ("pinksteren voor dummies"): http://www.eo.nl/ en dan onder het kopje "christelijke feestdagen"

7. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    yep met Mandytjuh

8. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Denk dat ik wel kan zeggen dat er een vriendschap is ontstaan met Weethetwel, heel grappig als je weet dat het begon met mijn vraag of ik een paar kilo van haar mocht hebben :p
    Als we zwanger zijn, gaan we samen shoppen :D

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    wij ook he wen!

pfffff kan niet wachten

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

samen op puf-les haha

11. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik heb ook een heel lief dinnetje gevonden op dit forum:

Natas, ik vind je een moordwijf! :)

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D das mooi! want ik vind jou er ook 1! hihihihi

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb toch wel een goede band/(beginnende)vriendschap met Angel Eyes (kussie voor jou mop!)

En met een aantal anderen heb ik leuk msncontact, maar (nog) geen real life ontmoetingen gehad.

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik ken jou niet hoor.. :evil:

geintjuhhhh 8) 8) :) Vind jou ook lief, en we zijn inderdaad dinnetjes aan het worden. Thnxs zwangerschapspagina!

kussie terug ennuh ik hoop je morgen snel goed nieuws te kunnen geven. en we gaan gauw onze gipsen buiken afmaken ;)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik wil mijn lieve dinnetje ook even een veer in d'r kont steken!
    Ik weet dat ze bijna alles leest (illegaal op het werk, net als ik) dus lieve Vier..(Elvira)
    Ben blij dat je mijn dinnetje bent!
    Ik ben er voor je hoor, dit jaar, volgend jaar...totdat jullie wens is vervuld (en daarna natuurlijk)!
    Ze heeft onze toekomstige kids al uitgehuwelijkt! ;)
    Liefs

16. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik heb geen vriendschappen gesloten op dit forum, maar ben er ook nog niet zo heeeeeel lang.

Even uitleggen wat ik vier met Pasen en Pinksteren samen met de andere mensen in de kerk:

Pasen: het feest waarbij herdacht wordt dat Jezus Christus gestorven is aan het kruis en na drie dagen weer opstond, zodat er voor ons mensen vergeving mogelijk is bij God en de relatie tussen ons mensen en God onze Schepper en Vader weer hersteld kon worden. Daarom is het ook een feest. :D:);)

Pinksteren: het feest waarbij herdacht wordt dat, nadat jezus opgenomgen werd in de Hemel (en dat gedenken we bij Hemelvaart), de Heilige Geest (ook wel de Trooster genoemd, omdat Jezus' leerlingen bij wijze van spreken als wezen, heel verdrietig en verward achterbleven na Jezus' Hemelvaart) bij Jezus' leerlingen kwam en later ook bij andere mensen, zodat zij woorden kregen om het evangelie aan de andere mensen te vertellen en geloof om zieken te genezen.

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    jaaaaaaaaaa.... lindaa(sweetangel100) mijn Lieverddd :D
    al woont ze aan de andere kant van NL.. dat weerhoud ons niettt..

en lindaa en suus zijn ook mijn dinnetjes.. HEKSEN for Life :)

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee he Saar, dat weerhoudt ons idd niet :D :D

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    he loeder... wanneer kom je me weer opzoeken... nu ik je toch spreek ( :) )

20. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben hier al héééééél lang ;) Nee hoor, volgens mij een maand of 10 :confused: . Ik heb wél n msn contact aan dit forum overgehouden maar voor de rest (nog helaas) niks. Maar ja.. Ik ga ook niet iedereen n pb'tje sturen of ze daar interesse in hebben :D . Moet zeggen dat t me wel heel leuk lijkt.. (offeh.. klink ik nu wel errug wanhopig hihihihi). ;)

Share This Page