Das nie fijn nee, ik kan gelukkig achterlangs (drielanden). Lekker ook zoals het nu gaat daar, met al die afsluitingen en wegverbouwingen Harderwijk is idd leuke stad, ik woon er nog niet zo lang overigens, kom oorspronkelijk uit Ermelo.
Ik heb zelf toen ik 18 was bij erik kemp gereden.... Enne toen ik zelf les ging geven bij perspectief, beide komen uit lelystad (waar ik tot 3 jaar geleden gewoond heb)
wat grappig zeg, dan heb ik je vast en zeker wel eens zien rijden (nou ja er naast zitten dan) Wat is de wereld toch klein...
ik hab vanaf mijn 18 tot 21 jaar taxi gereden in harderwijk/ ermelo zat ook vaak op de weg, en les-auto's waren toen altijd mijn favoriet
Lekkere grote babyzaak ook in Harderwijk! We zouden eigenlijk topics moeten hebben met als titel de woonplaats van de mama's en mama's in spé om contacten te leggen! Zoals we de 'maand' mama's hebben... of per provincie ofzo Hier nog een mama uit Almere die alles gezellig vind
Nog geen echte dinnetjes enkel een paar op msn/pf. Misschien moeten de Belgjes zich ook eens beginnen melden (ik weet dat jullie hier ook zijn )
Ik heb er ook enorm veel zin in, ben de namen al uit mijn hoofd aan het leren hoor, hihihihi ! Gezellig met al die dikke buiken dat cafe binnen, dat zal nog een bezienswaardigheid worden, whoehahahaha !
Gezellig! Wist dat er nog moesten zijn maar je moet ze natuurlijk ook nog vinden K heb je ook al op een ander deel van het forum gezien. Uit welke omgeving kom je?
Aha, niet overdreven ver van mij dus... nou ja, België is dan ook klein he ik werk trouwens in de buurt van Brussel (heb collega's van Aalst e.d.)
Nee dan zit je inderdaad nt zover uit mijn buurt ! Leuk nog een Belgje te meeten hier Zijn er nog enkele geloof ik maar denk wat verder uit mijn buurt ...
Idd leuk om hier toch ook een ander Belgje te leren kennen, ik spreek je wel nog op het andere deel van het forum waar ik spijtig genoeg ook op beland ben Waar zitten de andere Belgjes dan? Komaan, aanmelden