ik heb ook nog geen dinnetjes gemaakt hier op het forum verder ook nog niemand op msn maar ben ook nog maar pas lid Het lijkt me wel heel leuk als er meiden hier uit de buurt waren
Een paar pagina's terug zag ik er 2 Ik ben er zelf ook een, maar woon sinds een paar jaar in het westen.... maar ik kom ooit terug!
@ Teigetje: welke wijk woon je? Misschien kennen wij elkaar we zijn in het zelfde jaar geboren... welke school heb je gezeten enzo? xxx
nog mensen uit omgeving drenthe? of heb ik niet goed gekeken? lijkt me leuk om wat contacten op te doen! kuzz anita
Ik ben hier ook met 3 meiden in contact gekomen! Met Keejbie ze is echt een goede vriendin van me geworden. ( ik kende haar vriend al vandaar) En met debbie1988 daar heb ik nu meer dan een jaar msn contact mee en we gaan elkaar ook nog een keer irl ontmoeten! En met Angel79! Super meid is dat! Ook wij gaan nog een keer afspreken! Maar sta open voor nog leuke contacten in de buurt van Arnhem! Groetjes Chantal
nee ikke ook niet! Lijkt wel of iedereen van heel ver komt! hihi dussss waar was jij toch al die tijd..hihi Ben je al lang actief hier? Ben zelf al vrij lang hier, ben hier zwanger geworden en bevallen zeg maar haha, dus geloof dat ik toch niet iets goed doe.. nee hoor, het is er gewoon niet van gekomen denk ik, best druk met kids toch! waar werk je ergens in rotterdam, rotterdam is best groot!
Hey Eliesja, Ik ben ook al een tijdje actief hier, was 12 weken zwanger toen ik mij hier aanmelde. Maar inderdaad, je moet maar net met elkaar in gesprek komen, tis ook zoooo druk hier met al die meiden onder elkaar Ik werk in het Erasmus m.c., ken je vast wel. Leuk verpleegster zijn op de afdeling interne geneeskunde. Ik doe dit voor drie daagjes in de week en voor de rest heb ik mijn handen vol aan Nynke, die momenteel alles aan het ontdekken is En wat doe jij in het dagelijks leven?