Met Flappie, en cristel1986, heb ik leuke mail contacten. Pluk en Sonnie heb ik in het echt gezien. Leuk hoor....
De augustus mamma's in spe hebben vandaag een meeting gehad, het was onwijs gezellig en ik weet zeker dat er nog heel wat afgekletst zal worden !
Hihihi...ben ik ook weer. Was zeker voor herhaling vatbaar en die arme mensen bij ons op het terras Hubbie had medelijden met ze
Hier een veer terug...en ook alle andere pink lady's en wannabees (dezelfde als Fem bedoelt ) Jullie zijn allemaal toppers..Ik zou niet zonder jullie kunnen...
Ik heb wel contact met een vrouw van het forum op msn. Maar het lijkt mij leuk om met meerdere meiden contact te hebben via msn. Dus als je ook wilt msnen en lekker kletsen stuur maar maar een pb. Liefs
Ik heb ook geen vriendin van het forum. Maar ik zit hier ook nog maar heel kort. Misschien in de loop der tijd, we zien het wel
Ik heb er een hele goede vriendin aan over gehouden. Ze woont wel aan de nadere kant van het land, maar dat staat onze vriendschap niet in de weg. Ook msn en zie ik weleens ( helaas te weinig) iemand uit het dorp naast ons. We hebben een hecht clubbie bij de aprillers en er staat een meeting op het programma. En van een van de aprillers msn ik ook mee.
Ik heb 2 vriendinnen overgehouden. Eentje is hier niet meer, maar wij zien elkaar lekker wel. En eentje hoort ook bij de 30ers en dat is lieve Zico! LIEFS SOPHIA
Heb ook geen vriendinnen van hier..maar hou me wel aan bevolen hoor! Msn graag dus stuur maar een PBtje! ( zet liever mijn mail niet hier neer.) Groetjes debby
Ik heb nu contact via msn met Jusi. Hey Jusi leuk je te leren kennen! En hopelijk ben je gauw zwanger. Liefs
Ik heb er ook meerdere leuke contacten aan over gehouden. Ik vind dat helemaal leuk! Meiden, heel erg bedankt voor alles! Ik hoop dat we nog heeeeeeeeeel lang dinnetjes blijven Liefs, mussie
Fenniet en ik hebben net op msn besloten dat we elkaar vriendinnen mogen noemen! Dus ja, ook een ontstane vriendschap van het forum! We hebben al een paar keer gezellig koffie gedronken samen en het klikt erg goed! Haar Noelle en mijn Martijn hebben we ook al uitgehuwelijkt Nu nog een man voor Lotte zoeken Of zal ik wachten tot Fenniet ook nog een jongetje krijgt? Marian