Haha met deze meiden dus! Met Minni, Gupsie en Inky heb ik het meeste contact, we gaan ook naar de verjaardagen van elkaars kinderen. Nancy heb ik onlangs voor het eerst ontmoet. Vorig jaar hebben ik Sabrina ontmoet op Curacao en met de overige meiden MSN contact.
hihi ja hoor! heb 2 hele leuke meiden contact de ene komt hier weinig ''Sanne'' maar die spreek ik dagelijks op Msn! en we bevallen ook nog eens in de zelfde maand! hahah en dat te bedenken dat het begon met de vraag '' hoe zet ik een foto in mijn album'' hahah heel geing! en met caruli heb ik ook fijn contact! hihi ik spaar voor haar namelijk dingen van de plus en zij wat dingen voor mij! en het begon met de vraag of ze mij wilde pendelen dat zijn echt de 2 enige waar ik nu nog steeds contact mee heb, en ook nog eens heel fijn contact. allebei dinnetjes van me dus
nee hier geen dinnetjes op het forum. ben er nog niet zolang,en geloof dat ik ook niet altijd heel vriendelijk uit de hoek kom ben een beetje een flapuit wat verkeerd over kan komen. (zie topic moslim met een niet moslim )
ik heb hier geen vrienden aan overgehouden. ik kende wel al iemand van het forum stitch daar heb ik wel contact mee.
ik heb er met meerdere wel contact via de email, maar met vales heb ik erg veel contact en heel leuk contact. heb haar nog niet in real life gezien, maar dat gaat zeker een keer komen binnenkort. verder bianca, melissa en yvette, maar die komen hier geen van alle bijna meer. maar er kunnen er altijd meer bij
woensdag a.s. komt little hope bij mij voor de 1e keer op visite. Sandravg ken ik nog van mijn middelbare school, het is ons nog niet gelukt om af te spreken En Hippel is een collega/
Racebabe wou aankomen en ze woont hier in de buurt dus stelde even voor me zelf op haar aan te sluiten hahahaha... en toen aan de kwebbel geraakt.. en sinds dien hele verhalen samen. Mooie is we wonen allebei in de zelfde plaats dus als we zwanger zijn dan gaan we ons eens even uit leven bij groothandels hihiihh
Oh leuk dit! Ik heb ook heel veel dinnetjes gemaakt via dit forum . Binnenkort gaan we met z'n allen een grote BBQ geven en eens lekker een feestje bouwen. Het leuke is we komen uit alle hoeken van Ned en we hebben dagelijks even contact met elkaar en hebben de grootste lol . Namen zoals Sanny, Renate, Ninetje, Unicorn Nies, gerrina, Ninetje, Carmen,SandraK,mamavantygo,Realtjuh, heidiii,irisje,Aoife,pekske,Malaika, Appeltje, Bleu Daddy,Guini, Gupsie en nog zoveel meer dus dat word een dolle boel! Eerst wachten tot onze Ninet is bevallen oh wat is me dat toch spannend.
Dit is een leuk topic. WendyP heb je goed gedaan! Mijn dinnetje hier op het forum, en inmiddels ook buiten het forum onze enige echte ELMO (Laura). Lau je bent echt super, en hebt me zo bijgestaan in de roerige tijden, en ook daarna. Enne idd, we worden gewoon leuke schoonouders! LOL. Dikke kus, Elvira
Nee ik heb ook nog niet echt mensen via het forum leren kennen Dus iedereen omg. Flevoland ben zwanger van de eerste en bijna 20 hihi
Heb ook wel wat msncontacten aan het forum overgehouden maar geen echte dinnetjes. Dus iemand uit de buurt van maastricht?
Nog niet echt dikke dinnetjes overgehouden, maar wel al leuk contact...LindaPOOH waar ik al eens gezellig mee ben wezen winkelen...Stitch waar ik gezelly in baarn wat mee ben gaan drinken...en Mussie die ik helaas nog niet heb mogen ontmoeten, aangezien ze best ver weg woont, maar waar ik wel een enorme lieve msn vriendin aan heb! En dan hebben we nog Door, Kirby, Carry, Tascha en Laus waar ik ook gezelly mee msn...en Chrisje en Meliske via de pb! meiden omgeving utrecht...lijkt me gezellig om nog meer dinnetjes of leuke contacten te maken...dus kom maar op liefs Pjetje