Jetteke meis, wat ben je toch een schat! Ik hoop dat we met zijn allen nog heeeeeeeeeeeeeeeeel lang dinnetjes zullen blijven! Dinnetjes forever toch? Kuzzies!
nog niet in real life dinnetjes, maar is wel handig als ze een beetje dicht bij wonen.... Woont er iemand hier? zullen we een keertje gaan shoppen? groetjes, lidwina
Leuk topic dit .. Heb zelf nog geen contacten aan overgehouden. Dan zal ik denk ik hier toch iets activer moeten zijn... Ok eerste stap is gezet... \/
ook nog geen dinnetjes hiero En ik zit hier al vanaf 2005 Ik reageer ook niet super veel...lees wel veel...en reageer afentoe is. Maar euhh...voel me nu best eenzaam...heb ook maar 1 vriendin in reall life. Tja...ben alles na schooltijd kwijt geraakt. *leest terug en vind d'r wel heel zielig overkomen hihi* Maar ik heb me kinderen...en dat zou ik voor niets en niemand willen ruilen psssttt...al zou ik het ook wel heel leuk vinden om dinnetjes te hebben hihi
ikke..ikke...ikke *hoopt niet al te wanhopig te klinken haha * Heb alleen geen eigen vervoer ....maar goed...weet daardoor wel heel goed hoe de trein en bus werkt
geestig, ik las je, en toen wilde ik al reageren moeten even kijken hoe of wat, want jij hebt ook kids, en ik kan nog niet zo ver fietsen... woon je dich bij de bushalte? lijkt me gezellig . kunnen we eens beginnen met koffie groetjes lidwina joepie! meer mag altijd, dan worden we zo'n clubje (toch?)
Wat leuk allemaal Nou dan gooi ik mezelf ook even in de aanbieding ,heb al een leuke vriendenkring maar die kan altijd groter worden toch? gezellig!
Zo denk ik er ook over Overigens woon ik niet al te ver bij Den Haag vandaan (heb er zelfs een paar jaar gewoond).
jep ik heb hier ook vriendschap aan over gehouden en dan wel met het lieve mede modje Jolanda heb trouwens met bijna alle modjes wel een leuke band al zijn die niet allemaal irl. maar we kleppen wat af op msn lolz ook minni zie ik wel eens dan ga ik een bakkie doen bij haar heel leuk om te lezen dat er vriendschappen geboren zijn hier op het forum ga zo door meiden zou ik zeggen we komen uit het zelfde dorp
nou als er iemand in mijn omgeving ook wel gezellie wil kleppen met mij! of al kom je uit verwegnistan! ik ben er hoor!
Euhm mag n bakkie thee ook hihi.. Dan ben ik van de partij hoor! Vind ik wel errug leuk nl. Wanneer, wanneer dan? Moet 1 juni weer beginnen met werken Maar ik heb tijd op maandag en woensdag's.
jah das echt aan de andere kant van de wereld heb schoonouders in limburg wonen, das pas ver \/ (kom trouwens uit harderwijk)
Ik hou me ook altijd aanbevolen, helaas na het krijgen van een kind is mijn hele vriendenkring uitgedund Ik woon in Dordrecht, dus meiden omgeving dordrecht/rotterdam die zin hebben om gezellig te kletsen