Volgens mij bedoel je Pierre? Ja daar woon ik, heb er een paar maanden geleden nog een workshop chocolade maken gevolgd en nu in deze periode verkopen ze ook heerlijk zelfgemaakt ijs
melk kan ook, of water, limo, sap..... gezellig. maandag heb ik niet drie kinderen, dus das wel makkelijk. hoe gaan we het aanpakken? groetjes, lidwina grappig dat je op een forum dit soort dingen gewoon doet, ik zie me al staan op het schoolplein: 'joehoe, wil er iemand vriendjes worden!'
Leuk om te lezen... Hier geen echte vriendschappen, nee. Wel msn/hyvescontact met iemand die op dezelfde datum als ik was uitgrekend (ik helaas een miskraam). Sanwel. Verder nog via het miskraamforum een leuk mailcontact, hoewel dat wel gek is nu ik alweer bijna ben uitgerekend en zij nog niet zwanger is (zal haar naam niet noemen, weet niet of ze daarop zit te wachten). Hoewel ik ook niet bepaald zit te springen om koffie-contacten, vind ik het wel erg leuk om bij jullie te lezen. En waar je je vriendschappen opduikelt doet er ook eigenlijk niet zo toe. Kan me voorstellen als ik iemand via hier zou leren kennen in de buurt van Alphen dat ik dat wel leuk zou vinden.
ja, die bedoelde ik . een workshop? leuk. hoe duur is dat? en ijs =P~ =P~ =P~ dat moet haast wel goddelijk zijn.... groetjes, lidwina
Meer dan goddelijk! Die workshop was geloof ik 40 euro, je mag dan al het door jezelf gemaakte spul mee naar huis nemen.
Hihi, ik zie je al staan.. Denk dat iedereen je stomverbaasd aan zal kijken. Nou ehm.. As maandag doen anders? Linda kan jij dan ook misschien? (Ben ik iig niet Remy voor t geval Lidwina een seriemoordenares is ofzo ) En dan neem ik Justin uiteraard mee hè! Ff pronken. Maar dan moet ik ook met ehm de trein ofzo?
Hihi, ik zie je al staan.. Denk dat iedereen je stomverbaasd aan zal kijken. Nou ehm.. As maandag doen anders? Linda kan jij dan ook misschien? (Ben ik iig niet Remy voor t geval Lidwina een seriemoordenares is ofzo ) En dan neem ik Justin uiteraard mee hè! Ff pronken. Maar dan moet ik ook met ehm de trein ofzo?[/quote:5kjcx6ek] hihihi ik ben dan ook wel van de partij hoor Gezellig woehoe! Tja...zwaag...kan dat gewoonmet de trein via hoorn...of alleen met de bus? euhmmm....ik kom dan wel met 3 kids haha Nou iniedergeval met 2 Me 2 jongens. We zijn namelijk bezig met Kelsey d'r kamer...maar ze vind het ook leuk om mee te helpen. Word wel mega druk dan haha...al die kids Nou laat maar wat horen dan hoor...ik wil iig graag mee
heb ook nog niet echt vriendschappen via het forum ik bied mij aan haha iemand in drenthe? lijkt me wel heel gezellig, ook omdat mijn vriendinnen hier geen van allen (nog) kinderen hebben, voel ik me wel eens remy(zielig he ) kuzz anita
hoi ik heb hier nog niet echt veel dinnetjes gemaakt maar idd wat niet is kan nog komen wel heb ik met 1tje goed contact nachtvliinder ze is kei lief en helpt me waar ze kan ik weet niet of er nog meer mensen hier uit omgeving waalwijk komen zou wel leuk zijn om nog meer meiden te leren kennen die in de buurt wonen dus ik hou me ook aanbevolen
Caruli, je hebt tog ook nog dinnetje Maria? Die de updates heeft gedaan vanuit het ziekenhuis voor jou? (of zit ik er nu helemaal naast hihi )
Ben niet nieuwsgierig hoor...maarre welke plaats? Ik kom namelijk officieel uit lelystad Wat leuk dat er zoveel reacties zijn bijgekomen zeg! leuk dat er zoveel vriendschappen zijn ontstaan! Afgelopen zaterdag hebben esthertje80 en shaartje lekker een terrasje gepakt, voor de rest wel contacten via msn... toch altijd handig dat msn zeg!
Caruli ik woon bij je in de buurt.... Ik heb verder met één iemand heel goed contact via PB en Msn. We waren te gelijk zwanger, alleen ging het bij haar helaas mis. We mailen bijna dagelijks en wie weet spreken we in de toekomst eens wat af.
zit ik te quoten,, haal ik alles weg omdat het zo lang is... #-o maandag is wat mij betreft goed, maar das wel tweede pinksterdag, en dan zijn didier en de meisjes ook thuis... dus wel druk. het zou hier kunnen, als het goed is gaat er een bus van jou linda naar mij. patroeschka, van jou weet ik het niet. zullen we anders verder pb-en? en ik moet nog wel overleggen we kunnen evt ook in de stad eerst afspreken, dan zijn er meer getuigen mocht ik killer-neigingen krijgen
he linda, het kan ook bij jou, dan laten we alle kinderen helpen met die kamer. wordt ie vast prachtig