Wat 'n leuk topic... leuk om te lezen dat er veel dinnetjes zijn.... Maar helaas... ik heb nog geen echte forum-dinnetjes.... Ik voel me nu echt een beetje verdrietig....
Leuk een aantal meiden uit Noord-Holland. Kom er zelf namelijk ook vandaan Ik heb tussen Hoorn en Enkhuizen gewoont.... Sinds ander half jaar woon ik in Gelderland daar woont namelijk mijn vriend... Dus ik zou het best leuk vinden om nog meer mensen te leren kennen in Gelderland (omg. Doetinchem).... Tis net of hier een contact advertentie achterlaat ....
whahaha...ja dat word dan iniedergeval een kleurrijke kamer hihi Maar euhh...ik heb geluk...mijn schoonvader is er maandag (die helpt bij het kamertje) en die heeft z'n auto mee. Dus mijn mannetje kan me zelfs komen brengen haha Stad is ook prima hoor! Genoeg plekjes om heerlijk koffie en/of thee te drinken. Nog meer aanmeldingen haha
Geen dinnetjes via het forum. Heb wel een meid ontmoet van het forum bij pufles. We hadden ons toevallig ingeschreven voor dezelfde les.
Haha ja dat klopt inderdaad! Maar ik woon in Gorinchem, kengetal 0183 Dacht dat ze dat zo deden in contactadvertenties Zoveel verstand heb ik er niet van!
jaja, Nou, hier nog eentje dan: vrouw, net 29 geworden, mama van Hugo, niet-rokend, getrouwd, omgeving 077 (Venlo), bladiebladiebla... meer weten? interesse? Voor meer info: http://niekser.hyves.nl/ hahaha, best leuk dit! Gr. Niki
oké, dan kan ik ook niet achter blijven he! Ik heb af en toe contact met 1 meid, waar ik soms mee msn! Das gezellie! Maar goed: Spontane meid, 23 jaar, zwanger van 1e wonder, getrouwd, wonende in twente! Meer weten, foto's? zie babysite!
Leuk site! We hebben best wel overeenkomsten: ben ook 23jr, zwanger van eerste wonder en woon in Apeldoorn (gelderland) maar ook veel te vinden in Twente! Niet dat ik me aanbied hoor haha!
Mn vriend komt er vandaan en heb er zelf ook een jaar gewoond. Toen kregen we een mooi huisje in Apeldoorn op het oog en wonen we hier. Mn vriend werkt bij zn ouders in de zaak, ga er wekelijks langs en onze gezamenlijke vrienden ed! Vind het erg gezellig, vooral de feesten! (ja nu even niet he) Doe je toevallig aan hyves?
Ik woon in purmerend en het lijkt me leuk om een vriendin te krijgen in die regio ! Dus meiden als je je geroepen voelt reageer dan even ! Groetjes Yvonne
oke hier van mij wat aanvullende info meid van bijna 25 jaar moeder van dochter van 4 jaar en zwanger van de 2e woonachtend in waalwijk