Toch jammer dat oa. Heidiii en Gupsie niet meer op het forum zijn..... heb heel wat afgelachen om de opmerkingen die over en weer gingen!
Al zou Heidiii niet geband zijn, ze heeft hier ook niet zoveel meer te zoeken...,maar laten we even lekker over haar gaan roddelen ze kan toch niks schrijven hier.... Moordwijven zijn het!
Ik heb wel iemand via een ander forum leren kennen, maar zij post hier ook; Silvie Je bent een toppertje meid!
Als je dit hele topic ff doorspit...dan krijg ik het beeld voor me van die reclame van monsterboard....met al die rondvliegende mensen....
CaatjeMo heb ik paar keer in real life gezien. We zijn naar blijdorp geweest met onze kiddies en mannetjes en ze is ook op mn verjaardag geweest Helaas beide in verhuizing dus ff elkaar al niet gezien maar als je dit leest CaatjeMo: We moeten snel weer s daten haha! EN tja,vriendschappen zijn altijd leuk via dit forum dusse....brabanders laat je horen haha
Ja, dat vind ik ook jammer. Ik lag af en toe ook helemaal dubbel van het lachen. Dat mis ik nu soms wel eens.
tja, hoorn is niet zo heel ver, maar ik gok dat reizen misschien lastig is nu... als je wilt, we drinken maandag geloof ik koffie, je bent welkom (stuur maar een pb-tje.) en anders proberen we het gewoon later in de herhaling groetjes, lidwina
Ik heb trouwens wel een heel goed gevoel bij de groep van de augustus mamma's in spe. Wij gaan binnenkort in juni met z'n allen een dagje uit en genieten van een high tea !
Guinie schreef: jet75 schreef: Oh leuk dit! Ik heb ook heel veel dinnetjes gemaakt via dit forum . Binnenkort gaan we met z'n allen een grote BBQ geven en eens lekker een feestje bouwen. Het leuke is we komen uit alle hoeken van Ned en we hebben dagelijks even contact met elkaar en hebben de grootste lol . Namen zoals Sanny, Renate, Ninetje, Unicorn Nies, gerrina, Ninetje, Carmen,SandraK,mamavantygo,Realtjuh, heidiii,irisje,Aoife,pekske,Malaika, Appeltje, Bleu Daddy,Guini, Gupsie en nog zoveel meer dus dat word een dolle boel! Eerst wachten tot onze Ninet is bevallen oh wat is me dat toch spannend. Jetteke meis, wat ben je toch een schat! Ik hoop dat we met zijn allen nog heeeeeeeeeeeeeeeeel lang dinnetjes zullen blijven! Dinnetjes forever toch? Kuzzies! Ninet.. schiet es op, we moeten weer eens stappen met zn allen! jaaa, daar zijn al mijn dinnetjes, nog even en dan op naar de bbq. kan ze geen dag meer missen hoor, wat hebben we een lol he meiden knuffiessssssssssss peggy
nope nog geen echte dinnetjes.. heb wel een forum (maart mamma´s) wara ik bijna alles meedeel.! Advertentie: Amber, 19, almere, mamma van Sam. en houd van stadten wie wil hihih
Nog geen reallife-ontmoeting via dit forum, maar wel msn-vriendinnetjes geworden met Maisy die overigens niet meer kan posten hier Wel een reallife-ontmoeting met Manuela79, maar eigenlijk 'kennen' wij elkaar via een ander forum en ook msn..
Wat grappig, ik heb ook 0183 in mijn tel. nummer! Ik woon niet in Gorinchem, maar in dorp aan de overkant van de rivier ! Groetjes, Anakin.
Ik ga vaak winkelen in Oosterhout (20 min. rijden met de auto), echt een superleuk dorp/stadje! Groetjes, Anakin.