hallo, ik ben nu 7 weken zwanger en deze morgen heb ik bloed geplast. er is niets in mijn inlegkruisje of tussen door. alleen toen ik had geplast. dagen ervoor heb ik bij het plassen wat bruin gehad. ik heb meteen het ziekenhuis gebeld maar die wilde of konden niets doen. ik heb wel eerder voor dat ik zwanger was ook bloed geplast en dat lag aan de endometriose die bij mijn blaas zit en het ligt aan een poreuze baarmoederhals. ik heb verder geen gemeenschap gehad dus daar ligt het niet aan. wel heb ik de hele nacht mijn plas opgehouden. ik hhoop dat het een van die andere redenen is en dat er met het kindje niets aan de hand is. wat denken jullie? groetjes van sjaan
HI sjaan, Meestal is het niet dat je echt bloed plast maar dat er wat bloed uit je vagina door de urine word weg gespoeld. Het komt waarschijnlijk niet uit je blaas. Maar uit je vagina ingang. Waarschiijnlijk van je baarmoeder mond. Dat zie je wel vaker bij een vroege zwangerschap. De baarmoeder is goed doorbloed en wat kwetsbaarder daarom kan er soms een bloedvatje springen. DIt geeft het bloed of bruin verlies en hoeft niet te betekenen dat het niet goed gaat met je zwangerschap. Waarschijnlijk heb je binnenkort een echo, nog even spannend! Groetjes imke