Hey dames, t is nog niet zover hoor, maar ik bedacht me dat t gaaf zou zijn een poppenhuis via marktplaats te kopen en dan lekker op te knappen end at voor onze dochter haar 2de verjaardag te geven. maar, wat is jullie ervaring, speelt een kind van 2 daarmee? Of nog ff wachten?
ik vind het een super idee, hier 1 van 1,5 die met een poppenwagen speelt, de 1 vind het geweldig en de ander kijkt er niet naar om. poppenhuis vinden de meeste volgens mij wel leuk
Ik denk dat 2 jaar misschien nog net te klein voor is. Maar voor een leeftijd van 4-5 jaar is het denk ik een droomkado voor elk meisje.
Ik heb er hier eentje gekregen toen ze 1 werd. Het is nu nog voornamelijk erg leuk om alle meubels eruit te halen. Echt spelen is het nog niet. Ik denk echt dat dat nog wel langer duurt, inderdaad pas met een jaar of vier ofzo. Een babypop met wagen daarentegen vindt ze wel super. Echt een poppenmoeder dus
een poppenhuis is leuk maar niet voor een 2 jarige. als ze een jaar of 4 is kan ze veel meer met inieminie spulletjes en popjes. de plasticen van ficerprice ofzo kunnen wel eerder. maar die hele klein frutseltjes daar kan een 2 jarige niet zoveel me. ja in de mond stoppen wat weer gevaarlijk is.
oke thanks voor de tip, dan wacht ik nog ff en dan doe ik het denk ik als ze 3 of 4 wordt! Wat zijn leuke dingetjes voor hun 2de verjaardag?
een keukentje een tafeltje met blokjes, de boerderij met figuurtjes van megablocks of een variant van ficerprice. daar zitten ook poppetjes en diertjes bij maar dan geschikt voor kleinere kinderen. een buitenschommel waarin ze vastzitten, een zandbak, een driewielertje. ik weet niet wat je al hebt natuurlijk. dit zijn de eerste dingen die in me opkomen zo eventjes.
Hier een dochter van 2,5 die het qua motoriek best wel zou kunnen, maar die simpelweg weinig tot geen interesse heeft in poppen en poppenspullen. Want dat kan ook nog, zou zelf voordat je de moeite doet kijken wat ze leuk vindt. Anders is het zonde van je werk! Ik was vroeger precies hetzelfde heb ook maar weinig gespeeld met poppen. Wat wel leuk is: keukentje + toebehoren loopfiets (driewieler vindt dochter voor baby`s glijbaantje + klauterding/huisje knutselspullen boeken om voor te lezen Duplo (megabloks ed vind ik zonde van het geld! past na korte tijd niet meer op elkaar). little people (hoewel dochter er geen bal aan vindt).
thanks! Tafeltje stoeltje hebben we, schommel voor binnen ook. Zanbak e.d. gaat nu niet want alleen een klein balkon. duplo is goed plan, boekjes, puzzeltje. Zelf willen we wel een 'groter'cadeautje geven, keukentje is ook leuk!