Hallo, Ik heb sinds vrijdag avond, toen heb ik het ontdekt, een dikke bult in mijn buitenste schaamlip. Vrijdag was ie nog zo groot als een kleine paas ei. Inmiddels is het drie dagen verder en hij is nu zo groot als een groot ei. Hij doet ontzettende pijn en ik durf niet naar de HA. Ik kan nog niet meer lopen, zo pijnlijk en groot is ie. Wat moet ik doen? Ik denk dat het een ontstoken talgklier is, maar dat weet ik dus niet zeker Groetjes, Krokus Edit moderator: Verplaatst naar gezondheid.
ik schaam me zo erg, ik heb ook nog een mannelijke HA. Ben super preuts en durf dus gewoon niet met mijn benen wijd daar te gaan liggen. pfffff
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar werd het niet groter dan een paasei en ging vanzelf weer weg. Het is waarschijnlijk idd een onstoken talgkliertje. De rommel moet er uit, dus de ha zal er een klein sneetje in moeten maken denk ik... ale: Maar misschien is je lip ( ) morgen al een stuk minder dik en gaat de onsteking vanzelf weg. Ik zou ff afwachten. Sterkte ermee.
misschien naar de eerste hulp altijd wel een vrouw daar... gewoon gaan hoor nu meteen en zeggen dat je vergaat van de pijn! sterkte meid!
hij heeft ervoor geleerd, je bent echt niet de eerste vrouw die hij in de "muts" kijkt! kom op, je bent ook bevallen..... suc6 hoor en echt ff gaan, hoe langer je het uitstelt hoe moeilijker het is
Ik vind ook écht niet dat je er zo mee kan blijven rondlopen! En ga er asjeblieft zelf niet in snijden!
Oh ik herken dit, bij mij sprong hij na 3 dagen vanzelf open, gelukkig onder de douche, ik zal je de details besparen. Succes er mee,ik weet hoe je je voelt.
ik heb HAP gebeld en die zeggen dat ik naar mijn reguliere HA moet gaan en in badedas moet weken. Dus ben ik al de hele dag in badedas aan het baden. Ik durf er ook zelf niet in te prikken met een naald ofzo, normaal doe ik dat wel maar niet op de plek waar ie nou zit. En hij is gewoon echt groot. Denk wel 7 cm lang en super dik. Het hangt gewoon. Mijn man zei al, volgens mij is het een ingedaalde zaadbal, nou daar lijkt het wel op. In de HA praktijk is wel een vrouwelijke HA, maar ik weet niet of ik bij haar mag. Het is niet mijn eigen HA.
nee eigenlijk ook niet. Maar mijn schaamte wint het van de pijn. Maar hij kan dus wel vanzelf open springen? En dan is ie gewoon weg?
is ook niet het leukste om te doen indd maar dit zal ook niet prettig zijn lijkt me en je kunt altijd bellen en vragen of je de vrouwelijke ha mag.....
Ja bij mij sprong hij na 3 dagen open en was hij daarna ook gelijk verdwenen, maar het is wel heel smerig hoor en ik was maar wat blij dat ik onder de douche stond, want als ik er mee in een winkel had gestaan ... wil er ff niet bij nadenken. Bij mij was het ook in een weekend en had ook zoiets van ... ik ga morgen wel naar de HA, dat was gelukkig niet meer nodig ... oh ik hoop dat echt niet meer mee te maken hoor, echt niet fijn.