onstoken talgklier op niet zo leuke plaats

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Krokus, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Klinkt misschien een beetje nasty maar als je m zeg maar uitknijpt dan zoals een puistje ? misschien spat ie dan wel heel snel open ... verder inderdaad veel weken zodat het vel dunner word .. ik begrijp je probleem wel moest laatst een uitstrijkje en ik heb drie dagen van tevoren buikpijn gehad maar op het moment zelf viel het wel mee , gewoon broek uit en liggen ..

2. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    zou er nou niet zomaar zelf in gaan zitten knijpen; zeker niet als het pus is (besmettelijk) leuk is het niet maar zou toch echt naar de huisarts gaan morgen, en die heeft dat echt veeeeel vaker gezien...
    vind het nou ook niet een onbelangrijke plek daarzo om dr mee door te lopen of er zelf aan te gaan zitten prutsen....

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    als ik erover 'aai' zeg maar dan verga ik al van de pijn. Dus uitknijpen zit er niet in.

4. als uitknijpen niet lukt ff doorbijten dan naar ha en dan krijg je een kuurtje. Als het echt te erg is wordt er geopereerd of daar opengesneden.
    Maar ik denk nog niet dat het zo erg is want dan ga je wel.

Ik liep altijd door tot ik niet meer kan huilen

Sterkte meid het is rot en het komt bj mij ook vaak weer op dezelfde plaats opzetten als ik ongesteld moet worden.
    Het is ook een hormonending toen ik zwanger was had ik nergens last van

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb effe gegoogled, ook met afbeeldingen en volgens mij heb je gelijk. Nou durf ik helemaal niet meer. :cry:

6. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ow jeetje zeg ik heb ook gegoogled :pale: kon echt niet alle plaatjes bekijken,
    werd er helemaal akelig van, ziet er pijnlijk uit :confused:
    ga toch maar ff naar de HA hoor

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    misschien kom je er vanaf met alleen antibiotica dat weet ik niet...maar probeer toch ff te gaan anders ist straks weg en heb je kans dat t de volgende x weer terug komt.....leuk lijkt t m e ook niet naar de HA maar denk zo binnen 30 minuutjes sta je er weer buiten....

8. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    :sick: :pale:

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heb ik ook regelmatig last van helaas, ik prik ze altijd zelf door met een naald en haal de troep eruit, geeft een hoop verlichting, en de volgende dag is het bij mijn altijd weg.

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

Biotex blauw werkt hier beter.

Sterkte meis.

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nou ik heb vanacht niet geslapen, heb gejankt van de pijn en vanmorgen de HA gebeld. Kan er om half negen terecht en ook nog bij de vrouwelijke. Ik heb Helin naar kdv laten brengen. Eigenlijk gaat ze niet op maandag maar ik heb de situatie uitgelegd en ze kon toch terecht.

Ik kan gewoon niks meer. Niet lopen, ik ben continue aan het janken van de pijn.
    De bult is nu zo groot als een golfbal.

12. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

jeetje meid wat een toestand! succes bij de HA! en laat ons even weten hoe het met je gaat! *knuffellll*

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    OOh Meis...
    Ik heb het zo met je te doen..
    Ik heb alles even gelezen.. :confused:
    Heel veel succes bij de HA!
    Gelukkig heb je wel een vrouwelijke arts..
    Laat je weten hoehet is afgelopen..?

STERKTE!

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ontstekingen kunnen gaan woekeren meid! Morgen kun je evengoed nog op een plekje ernaast een bult krijgen dus ik zou toch wel even naar de HA gaan hoor. Juist omdat het zo´n vreemde plek is, en ook nog eens lekker warm, men draagt de mooiste onderbroekjes die meestal altijd van satijn, lycra of kant zijn, dan liggen we ook nog dagelijks te prutsen met scheermesjes of hars.... voor het ontstaan van ontstekingen is dit dan de ideale situatie.

Ga gewoon even, voor je het weet is het opgelost. Die mensen zijn professioneel en kundig, die hebben wel eens vaker een vrouwelijk geslacht gezien hoor!

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Sterkte meid.. als het goed is zit je nu bij de huisarts. Ik heb ook zo'n ontsteking gehad, andere plek, maar net zo pijnlijk en vervelend waarschijnlijk.

16. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    O dat doet echt zo;n zeer he,

Mijn vriend heeft dat een keer op zijn bil gehad. Was een ingroeide haar(fistel) Nou bult was zo groot als een cd schijfje. En ook hij durfde niet. Tot het echt pijn ging doen. Hihi

Toen moest hij er aan geopereed worden. Hij heeft nog weken lang met een open wond gezeten, iedere keer spoelen met de douchekop. Heeft echt lang geduurd maar is goed gekomen.
    Als hij nu een bultje voeld is hij als de dood dat het weer zoiets is.
    Het zal straks echt een opluchting zijn, als het open is. Maar dan duurd het waarschijnlijk nog wel even.
    Heel veel beterschap

17. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    je zal nu vast bij de dokter zitten.
    ben benieuwd.
    kan er niks aan doen, maar ik vind dit soort dingen altijd zo super intressant.

hoop dat ze wat kunnen doen en dat je snel van je pijn af bent.
    want het is toch ook wel een rotplek, je kan zo toch niet eens fatsoenlijk zitten of fietsen, of lopen.....
    brrrr

18. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Heel veel sterkte vandaag.Hoop dat de huisarts je kan helpen
    en dat je snel van de pijn af bent.

19. Veraenroy